خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان؛

برگزاری ویژه برنامه‌های روز ملی ایمنی و آتش نشانی در کاشان

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۶۰۴

در جهت بزرگداشت هفتم مهر، روز ملی ایمنی و آتش نشانی ویژه برنامه‌هایی در کاشان برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان گفت: در جهت بزرگداشت هفتم مهر، روز ملی ایمنی و آتش نشانی ویژه برنامه‌هایی در کاشان برگزار خواهد شد.

روح ا… فدایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، با اعلام این مطلب گفت: در سال نخست جنگ تحمیلی و روز هفتم مهر ماه‌‌ همان سال تعداد کثیری از دلیرمردان آتش نشانی در پالایشگاه نفت آبادان برای دفاع از سرمایه‌های ملی ایران اسلامی جان عزیز خود را خالصانه درطبق اخلاص گذاشته و دراین راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که این روز برای یاد و خاطره آن بزرگ مردان و همچنین به پاس اهمیت ایمنی و آتش نشانی تحت عنوان روز ملی آتش نشانی نامگذاری شده است.

وی افزود: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان، همچون سال‌های گذشته برای معرفی اهمیت ایمنی در جامعه و همچنین تجلیل از فداکاری‌های آتش نشانان ستادی تشکیل داده و برای اجرای مراسم، ویژه برنامه‌هایی تدارک شده است.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان گفت: از جمله برنامه‌های این روز، رژه ناوگان و تجهیزات خودرویی سازمان در سطح خیابانهای شهر((در روز ۷ مهر))، انتشار ویژه نامه، برگزاری سلسله مسابقات ورزشی، همایش بزرگ مدیران و مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات سازمان در روز ۷ مهر، برگزاری جشن هفتم مهر ویژه پرسنل و خانواده‌های محترم آن‌ها و زیارت مرقد حضرت سلطانعلی ابن محمد باقر(ع) و شهدای گمنام خواهد بود.

فدایی افزود: برای ترویج فرهنگ ایمنی در سطح جامعه نیز این روز را بهانه قرارداده و نسبت به چاپ و توزیع کتابچه‌های ایمنی در سطح وسیعی از جامعه از جمله آموزشگاه‌های وابسته به آموزش و پرورش و ادارات و همچنین بازار و پاساژ‌ها اقدام کرده‌ایم به گونه‌ای که این کتابچه‌ها در اختیاراکثر خانواده‌های شهرستان قرار گیرد.

در همین رابطه نیزپخش تیزرهای ایمنی از تلویزیون بزرگ شهر و نصب بنرهایی در سطح شهرستان با عنوان تبریک این روز خواهیم داشت.

وی در خصوص رونمایی از سایت جدید اینترنتی سازمان گفت: این سامانه با طراحی پیشرفته و محتوای جامع و متفاوت در دسترس عمومی مردم و سازمانهای آتش نشانی قرار می‌گیرد تا از تازه‌ترین خبرهای سازمان و همچنین مسائل فنی و موارد آموزشی مجموعه مطلع شوند.

وی همچنین افزود: مربیان و کار‌شناسان واحد آموزش و پیشگیری سازمان نیز در این ایام مدارس، دبیرستان‌ها، مساجد، پایگاههای بسیج، ادارات و مجتمع‌های مسکونی را تحت پوشش آموزشهای ایمنی قرار خواهند داد.

ایشان در پایان اظهار امید واری کرد سازمان آتش نشانی بتواند با برنامه‌های دقیق و آموزش‌های نوین خود ضریب ایمنی در جامعه را افزایش داده که این امر با مشارکت و ارتقاء آگاهی مردم نسبت به مسائل ایمنی محقق خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز