خبرگزاری کار ایران

معاون آمورشی دانشگاه علوم پرشکی کاشان؛

برای تکمیل دانشکده دندانپزشکی، نیار به کمک خیرین داریم

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۰۷

درهفته‌های آینده، کلینیک تخصصی داندنپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با استفاده از هفت متخصص دندانپزشک در درمانگاه گلابچی کاشان راه اندازی می‌شود.

معاون آمورشی دانشگاه علوم پرشکی کاشان گفت: در هفته‌های آینده، کلینیک تخصصی داندنپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با استفاده از هفت متخصص دندانپزشک در درمانگاه گلابچی کاشان راه اندازی می‌شود.

«دکتر رضا رزاقی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، با اعلام این خبر با اشاره به اینکه از ۱۵ سال پیش تاکنون با رایزنی‌هایی که دانشگاه علوم پزشکی با مسئولین مربوطه شده، توانسته‌ایم دوسال پیش مجوز تاسیس دانشکده دنداپزشکی را که اولویت اول این دانشگاه بوده با موافقت و دستور مرضیه دستجردی، وزیر بهداشت دولت احمدی‌نژاد، بگیریم، گفت: جذب تعداد هفت متحصص دندانپزشکی نیز در راستای تاسیس دانشکده دندانپزشکی کاشان بوده است.

وی تکمیل و تبدیل کردن ساختار دانشکده دندانپزشکی کاشان مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی را مستلزم کمک خیرین این شهرستان دانست و گفت: یکی از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حال حاضر، مرحله استاندارد رسانی دانشکده دندانپزشکی است که برای این کار ۲۰ میلیارد ریال اعتبار و حمایت خیرین نیاز است.

معاون آمورشی دانشگاه علوم پرشکی کاشان تصریح کرد: اگر طبق قانون و موعد مقرر ساختمان دانشکده دندانپزشکی کاشان تکمیل و به اتمام نرسد مجوز این دانشکده لغو خواهد شد.

وی تاسیس دانشکده دندانپزشکی کاشان با ۳۶ دانشجو، راه اندازی کلینیک تخصصی داندانپزشکی در مرکز بهداشتی گلابچی با جذب هفت متخصص، تاسیس پردیس بین الملل در شهرستان آران و بیدگل و پذیرش دانشجو در رشته پزشکی و کار‌شناسی ارشد را از جمله اقدامات معاونت آموزشی این دانشگاه در یک سال گذشته عنوان کرد و گفت: علت اینکه دانشجویان پردیس بین الملل آران و بیدگل برای تکمیل دروس آموزشی خود باید به دانشگاه علوم پزشکی کاشان مراجعه کنند به خاطراین است که دانشجویان پردیس بتوانند همانند دانشجویان دولتی از امکانات کافی آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان استفاده کنند تا حقی از آن‌ها ضایع نشود.

وی اخذ مجوز PHD میکروب‌شناسی و پرستاری را از دیگر اقدامات برجسته این معاونت دانست و گفت: برای تکمیل اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان استاد جراح قلب، فوق تخصص قلب، دکترای فیریک، سرطان‌شناسی زنان، فوق تخصص خون بالغین، فوق تخصص جراحی زیبایی، جراح قلب کودکان و فوق تخصص غدد بالغین و تغذیه جذب کرده‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز