خبرگزاری کار ایران

رییس اداره مخابرات شهرستان آران و بیدگل؛

ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در نوش آباد، ۲۵ درصد است

کد خبر : ۲۰۱۵۹۱

ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در شهر نوش آباد، ۲۵ درصد است در حالی که متوسط این ضریب در استان اصفهان ۱۴ و در شهرستان آران و بیدگل ۱۸ درصد است.

رییس اداره مخابرات شهرستان آران و بیدگل گفت: ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در شهر نوش آباد ۲۵ درصد است در حالی که متوسط این ضریب در استان اصفهان ۱۴ و در شهرستان آران و بیدگل ۱۸ درصد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، «محمود دهقانی» در نشست شورای اسلامی شهر نوش آباد افزود: با ایجاد زیر ساخت‌های لازم، هم اکنون امتیاز تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در مناطق مسکونی نوش آباد بدون نوبت و به روز واگذار می‌شود.

به گفته وی، نوش آباد دارای بیش از سه هزار و ۷۰۰ شماره تلفن ثابت مشغول به کار دارد که دارای ضریب نفوذ ۳۵ درصد است و با توجه به ضرورت توسعه فناوری ارتباطات، کابل کشی در شهرک صنعتی انصار نوش اباد و شهرک مسکونی شهرداری تا پایان انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: به منظور پوشش کامل تلفن همراه در نوش آباد و همچنین منطقه صنعتی انصار این شهر، دو سایت BTS در این شهر فعال شده است.

وی گفت: مرکز مخابرات نوش آباد، با بهره‌مندی از سایت دیتا، آماده واگذاری پورت دیتا به مشترکین حقوقی شامل سازمان‌ها، بانک‌ها و ادارات در کمترین زمان ممکن است.

دهقانی افزود: به منظور ارائه خدمات مخابراتی به ساکنان مناطق حاشیه شهر و کشاورزان مزارع نوش آباد، یک سایت تلفن ثابت بی‌سیم در مخابرات این شهر نصب شده و سرویس دهی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز