خبرگزاری کار ایران

به مناسبت درگذشت ابوی شهیدان بار فروش تنها خانواده چهارشهید استان اصفهان؛

معاون استاندار و فرماندار کاشان پیام تسلیت صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۷۲۰

شهادت عنایتی است که از ازل تا ابد برای بندگان ناب الهی تخصیص یافته و آنان را که این خلعت آسمانی بپوشند نزد خود متنعم می‌نمایند.

متن پیام تسلیت معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان به تنها خانواده چهارشهید استان اصفهان(شهیدان بارفروش) که به دفتر نمایندگی خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل ارسال شده به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداءوالصدیقین

خانواده محترم شهیدان بارفروش

سلام علیکم،

شهادت عنایتی است که از ازل تا ابد برای بندگان ناب الهی تخصیص یافته و آنان را که این خلعت آسمانی بپوشند نزد خود متنعم می‌نمایند. آنگاه این واژه عشق، معنای حقیقی‌اش آشکار می‌گردد که بدانیم شهید در دامان پر مهر و ولاء پدر و مادری رشد نموده و تربیت یافته است که پدر به عشق ارباب شهیدان عالم او را در آغوش حسینی‌اش گرفته و مادر به نام و یاد امّ المصائب، جرعه جرعه شیر پاک زینبی به کام او نوشانیده است. درود بر شهیدان عزیز و سلام بر پدران و مادران معظمشان که چشم و چراغ ملتند…

پرورش جوانان خداجوی بسیجی همچون شهیدان بارفروش نماد والایی از درک و غیرت دینی و دغدغه صیانت از آرمان‌های اسلام ناب محمدی، در دوران حیات پربرکت والدینی است که زیبا‌ترین جلوه‌های عشق به اسلام و مردم را به نمایش گذاشت. درود خداوند بر پرورش دهندگان مجاهدان راه حق که همواره رنج دوران را برای شکوفایی و بالندگی حقیقت اسلام تحمل کرده‌اند.

تکریم مجاهدت خالصانه و پاسداشت نقش والای خانواده‌های معظم شهدا که به تعبیر امام راحل(ره) «چشم و چراغ این ملتند» وظیفه شرعی، اخلاقی و انقلابی همه ارادتمندان به اسلام عزیز و رهپویان فرهنگ جهاد و شهادت است.

اینجانب درگذشت مرحوم حاج محمدعلی بارفروش پدر بزرگوار چهار شهید انقلاب اسلامی(شهیدان جواد، محسن، علی اصغر و محمدرضا) را به همه بازماندگان و بیت شریف و مردم دارالمومنین کاشان تسلیت و تعزیت عرض نموده از درگاه خداوند سبحان خواهانم روح مطهر این پدر مهربان و فداکار در کنار ارواح طیبه شهدا مشمول رحمت و مغفرت و رضوان الهی قرار گرفته و به بازماندگان صبر و شکیبایی و سلامتی عطا فرمایند.

ابوالفضل صدرائیه

معاون استاندار و فرماندار کاشان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز