خبرگزاری کار ایران

در المپیاد کشوری:

کارشناس کاشان؛ منتخب فوریت‌های پزشکی کشور

کد خبر : ۱۹۶۴۴۲

کارشناس مرکز فوریت های پزشکی مرکز مدیریت حوادثو فوریت های پزشکی کاشان به عنوان منتخب برتر معرفی شد.

در المپیاد کشوری، کار‌شناس مرکز فوریت‌های پزشکی مرکز مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی کاشان به عنوان منتخب بر‌تر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، سرپرست مرکز مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از کار‌شناسان این مرکز در پنجمین المپیاد کشوری به عنوان منتخب بر‌تر معرفی شد.

سید محمد حسین مکی گفت: سیّد مجتبی میرزایی کار‌شناس فوریت‌های پزشکی دانشگاه به مراحل علمی و عملی این المپیاد صعود کرد و در ‌‌نهایت به عنوان تکنسین بر‌تر کشوری توسط مرکز مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی کشور انتخاب شد.

وی با بیان اینکه سه نفر از کار‌شناسان این مرکز جواز حضور در این رقابت کشوری را کسب کردند، تصریح کرد: میرزایی در این رقابت با کسب مقام سوم علمی، در مجموع به عنوان یک نفر از تکنسین‌های برگزیده کشور معرفی شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی دانشگاه، به برگزاری پنجمین المپیاد کشوری فوریت‌های پزشکی ۲۳ تا ۲۴ مرداد ماه سال جاری در مشهد مقدس اشاره و تصریح کرد: ۲۵۰ تکنسین منتخب از مراکز مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی دانشگاه‌های سراسر کشور در زمینه‌های علمی، عملی، فنی خودرو و آمادگی جسمانی در این المپیاد به رقابت پرداختند.

مرکز مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی کاشان ضمن تقدیر از تلاش و کوشش منتخبین اعزامی به المپیاد مذکور، این موفقیت ملی را به پرسنل سختکوش اورژانس و دانشگاه علوم پزشکی کاشان تبریک عرض می‌‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز