خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل در دیدار با خبرنگاران

روز خبرنگار نشات گرفته از واقعه کربلا است

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۱۵۷

روز خبرنگار نشات گرفته واقعه کربلایی است که حضرت زینب کبری(س) و علی ابن الحسین(ع) مجاهدان واقعی و پیام آوران آن واقعه بودند درعرصه خبر شروع شد

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل گفت: روز خبرنگار نشات گرفته واقعه کربلا یی است که حضرت زینب کبری(س) و علی ابن الحسین(ع) مجاهدان واقعی و پیام آوران آن واقعه بودند درعرصه خبر شروع شد

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، « علی اکبر رضایی» سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل در آستانه روز خبرنگار و در نشست خبری که حضور بخشدار مرکزی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری آران و بیدگل برگزارشده بود، ضمن تبریک روز خبرنگار به نقش کلیدی خبرنگاران در انتقال اخبار و وقایع اشاره کرد و گفت: خبرنگاران نقش اصلی دراتفاقات بین حاکمیت و مردم را به عهده دارند.

رضایی امانت داری، انصاف وعدالت را از مهمترین وظایف خبرنگاران عنوان کرد و خطاب به خبرنگاران گفت: انتظارداریم که خبرنگاران در انعکاس وقایع حداکثر انصاف ومصالح کلی نظام را در نظر بگیرند.

وی نقد و نظارت، اطلاع رسانی صادقانه و شفاف وتبادل نظر و آراء در جامعه را از نمونه بارز یک خبرنگار حرفه ای دانست وگفت: رعایت انصاف و عدالت از شرایط اساسی خبرنگاران است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان آران و بیدگل در انعکاس به موقع اخبار جهت رفع مشکلات منطقه و مردم گفت: متاسفانه در بعضی از جراید عده ای با قلم زدن ممکن است باعثریختن آبروی مومنی شوند، لذا دقت در اطلاع رسانی باید مد نظر خبرنگاران قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری آران و بیدگل به وقایع غزه اشاره کرد و گفت: اینکه این روزها شاهد تجاوز وحشیگری اسرائیل غاصب علیه ملت مظلوم و بی دفاع فاسطین و غزه هستیم که با مجهزترین ارتش دنیا در مقابل غزه بعد از ۳۰ روز درخواست آتش یس می دهد به خاطر هیبت و هیمنه جمهوری اسلامی ایران است.

درادامه این جلسه میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مطبوعات این شهرستان و تبریک روز خبرنگار گفت: هرچند تعدادی دفاتر نمایندگی خبرگزاری، سرپرستی روزنامه، هفته نامه و فصل نامه دراین شهرستان داریم ولی تا رسیدن به وضعیت مطلوب خیلی فاصله داریم.

در این نشست خبرنگاران عدم تعامل روابط عمومی های ادارات شهرستان با خبرنگاران و اصحاب رسانه، مشکل مالی، عدم امنیت شغلی، نداشتن سخت افزار ونرم افزار وعدم توجه مسئولین به موضوع خبر و خبرسانی را به عنوان مهمترین مشکلات اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان عنوان کردند واز سرپرست فرمانداری آران وبیدگل خواستند تا در این خصوص پیگیری وقدام لازم به عمل آید.

در پایان این نشست علی اکبر رضایی سرپرست فرمانداری آران و بیدگل پس از پاسخ به سوالات تک تک خبرنگاران در زمینه های مختلف، با اهداء لوح تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز