خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در گفتگو با ایلنا؛

بالغ بر۴ هزارنفرازکارگران ریسندگی کاشان دچارمشکلات حقوق معوقه و سنوات هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۲۳۴

روز گذشته جمعی زیادی از کارگران بازنشسته شرکت ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان به منظور پیگیری دریافت حقوق معوقه و حق سنوات خود مقابل دفتر نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه معتقدم مسئولین نظام حامیان قشر کم درآمد جامعه هستند، فکر می‌کنم بتوانیم مشکلاتی که برای کارگران ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان سالیان سال است مرتفع نشده را در سال جاری با کمک مسئولین برطرف کنیم.

عباسعلی منصوری آرانی روز گذشته درحاشیه دیدار با کارگران تجمع کننده و معترض ریسندگی کاشان در خصوص پیگیری دریافت حقوق معوقه و حق سنوات خود در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با بیان اینکه که درحال حاضربالغ بر۴ هزارنفراز کارگران ریسندگی کاشان دچار مشکلات حقوق معوقه و سنوات هستند. گفت: با توجه به اینکه این کارگران عزیز در هشت سال دفاع مقدس و قبل از آن نقش بسیار پر رنگی در پیروزی و تدوام انقلاب اسلامی ایران داشتند و شهدا و جانبازان زیادی را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی ایران کردند و در حال حاضر با چنین مشکلات روبرو شده‌اند باید همگان نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنیم.

منصوری نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بعضا سالیان سال است که این کارگران ۲۰ الی ۵۰ میلیون تومان بابت حقوق معوقه و سنوات طلب دارند. گفت: با توجه به اینکه معتقدم مسئولین نظام حامیان قشر کم درآمد جامعه هستند فکر می‌کنم مشکلاتی که کارگران ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان سالیان سال است مرتفع نشده بتوانیم با کمک مسئولین درسال جاری برطرف کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی که چه زمانی مشکلات کارگران ریسندگی کاشان حل خواهد شد، با بیان اینکه کارهای اجتماعی حقوقی است زمان خاصی را نمی‌توانم اعلام کنم، مهم تحقق خواسته و مطالبات به حق این کارگران عزیزاز ۱۵ سال پیش تاکنون است، گفت: این کارگران حاضرند ۲۰ یا ۱۵ میلیون تومانی که از ۲۰ سال پیش تاکنون طلب دارند‌‌ همان را الان دریافت کنند، لذا با توجه به همتی که در مسئولین، وزرا و استاندار محترم استان اصفهان که طرفدار کارگران هستند وجود دارد، امیدارم هرچه زو‌تر مشکل این عزیزان که از اقشار کم در آمد جامعه هستند برطرف شود.

روز گذشته جمعی زیادی از کارگران بازنشسته شرکت ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان به منظور پیگیری دریافت حقوق معوقه و حق سنوات خود مقابل دفتر نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند که عباسعلی منصوری آرانی نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با حضوردر جمع آن‌ها و ارائه توضیحات لازم کارگران معترض را قانع نمود و محل را ترک کردند.

درحال حاضر بیش از ۳۵۰۰ نفر از کارگران شرکت ریسندگی، بافندگی و نساجی کاشان از سال ۸۲ تاکنون در مجموع ۴۵ میلیارد تومان بابت حق سنوات و حقوق معوقه از این شرکت طلب دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز