خبرگزاری کار ایران

بیانیه اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل به مناسبت روز جهانی قدس؛

روز قدس، روز رهایی قبله اول مسلمین جهان فرا می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۴۳۳

روز قدس، روز رهایی قبله اول مسلمین جهان فرا می رسد، صدای ملت‌های مظلوم جهان علیه جنایات اسرائیل غاصب در این روز به اوج خود خواهد رسید.

روز قدس روز رهایی قبله اول مسلمین جهان فرا می رسد، صدای ملت‌های مظلوم جهان علیه جنایات اسرائیل غاصب در این روز به اوج خود خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل متن بیانیه اداره تبلغات اسلامی آران وبیدگل به مناسبت روز جهانی قدس که به دفتر نمایندگی خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در شهرستان کاشان ارسال شده است به شرح ذیل است:

سرزمین فلسطین در آستانه روز جهانی قدس امسال، در موقعیت بسیار اسفناک و خون‌باری قرار گرفته است.

اسرائیل غاصب، از آسمان و زمین و دریا، مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را آماج باران موشک‌ها، توپ‌ها و تانک‌های خود قرار داده و با قساوت و درندگی تمام، کودکان، زنان، سالخوردگان و جوانان آن سرزمین را به جرم مقاومت و دفاع از خانه، عزّت و کرامت انسانی خود، به خاک و خون می‌کَشد.

اسفبارتر از این، امروزه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نه‌تنها با سکوت محافل بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر و دولت‌های غربی و عربی همراه است بلکه حمایت نیز می‌شود. شاهان و شیوخ فاسدِ بی‌شخصیت بلاد اسلامی هستند که بی‌هیچ استقلال و اراده‌ای، به تبعیت از اربابان جهانی و غارتگران بین‌المللی موضع‌گیری و اقدام می‌کنند و چشم و گوش خود را در برابر این فاجعه بزرگ تاریخی بسته و در کاخ‌های افسانه‌ای خود سرگرم مستی و هرزگی هستند.

اما استکبار جهانی بداند، نهالمقاومتی که ایران اسلامی در دل ملت های مسلمان به ودیعه نهاده اکنون به درخت تنومندی مبدل گشته که طومار طرح های خاورمیانه جدید کاخ سفید را با پنجه نیرومند خود در هم پیچیده و هیمنه پوشالی استکبار را در جنگ های ۳۳ روزه لبنان و ۲۲ روزه غزه به سخره گرفته است.

بار دیگر روز قدس فرا می رسد تا مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان آران و بیدگل همگام با ملت ایران و سایر ملل مسلمان جهان و در همراهی با ملت مظلوم فلسطین فریاد اعتراض خود را علیه تجاوزهای رژیم صهیونیستی و افزون طلبی استکبار جهانی ابراز کنند.

وعده من و شما روز جمعه ۲۷ رمضان در راهپیمائی روز جهانی قدس

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز