خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از مسئولین و خیرین؛

هفتمین جشن گلریزان در دانشگاه کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۹۸۲

هفتمین جشن گل‌ریزان کاشان توسط ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند شهرستان کاشان، شامگاه پنج شنبه - نوزدهم تیرماه - مصادف با ۱۲ ماه مبارک رمضان با حضور روسای دادگستری، دادستان‌ها، قضات و خیرین شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نطنز، امام جمعه آران و بیدگل، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر کاشان در دانشگاه کاشان برگزار شد.

هفتمین جشن گل‌ریزان کاشان توسط ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند شهرستان کاشان شامگاه پنج شنبه - نوزدهم تیرماه - مصادف با ۱۲ ماه مبارک رمضان با حضور معاون استاندار و فرماندار کاشان، روسای دادگستری، دادستان‌ها، قضات و خیرین شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نطنز در دانشگاه کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، در این مراسم مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و انجمن حمایت از زندانیان کاشان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد دیه کاشان، میزان تامین مالی محکومین به پرداخت دیه غیرعمد و مالی سال گذشته شهرستان کاشان را ۴۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: میزان مجکومین مالی و غیر عمد سال جاری شهرستان کاشان نسبت به سال قبل ۱۰۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

علی فرزانه ضمن تشکر و قدردانی از کمک خیرین شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در آزاد سازی مجکومین مالی و غیر عمد شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نطنز گفت: انتظار داریم همانند دوره های قبل با کمک خیرین عزیز بتوانیم زندانیان محکومین غیر عمد و مالی در بند جهت بازگشت به آغوش گرم خانواده هایشان را آزاد کنیم.

دکتر فمیمی تبار، استاد دانشگاه‌های کاشان، نیز در ادامه این مراسم ضمن برشمردن ویژه گیهای انفاق به نیازمندان و درماندگان جامعه گفت: هر انسانی که توانانی مالی دارد اگر بتواند به انسانهایی که در تنگ دستی قرار گرفته اند کمک کند ثواب زیادی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز