خبرگزاری کار ایران

امام جمعه برزک:

حذف افراد با منافع مردم برزک در تضاد است

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۹۹۶

هر گونه حذف افراد از صحنه کار و تلاش و مدیریت شهر برزک مغایر با منافع مردم است و به صلاح پیشرفت، توسعه و ارتقاء خدمات رسانی شهر نیست.

امام جمعه برزک گفت: هر گونه حذف افراد از صحنه کار و تلاش و مدیریت شهر برزک مغایر با منافع مردم است و به صلاح پیشرفت، توسعه و ارتقاء خدمات رسانی شهر نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان امام جمعه برزک در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان این مطلب گفت: الحمدالله در دولت تدبیر و امید خدمات خوبی در بخش و شهر برزک انجام شده و در حال انجام است که لازم است از همه کسانی که در پیگیری و تحقق آن نقش داشته و تلاش کرده‌اند، تشکر و قدردانی کنیم.

حجت الاسلام محمد حسین حلاجی مفرد با اشاره به اقدامات انجام شده در برزک گفت: برنامه ریزی برای اصلاح خط انتقال ویشنگ با حضور نماینده ویژه وزیر یکی از اقدامات انجام شده است که انشاءالله بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با اشاره به حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در برزک جهت پیگیری مسائل بهداشت و درمان این شهر یادآور شد: اعتبار لازم جهت تکمیل درمانگاه این شهر تامین شده و عملیات اجرایی آن طی چند روز آینده با همکاری و کمک خیّر برزکی آغاز می‌شود و انشاءالله طی چندماه آینده شاهد بهره برداری از این ساختمان بهداشتی درمانی خواهیم بود.

امام جمعه برزک از آسفالت معابر، آسفالت راه ارتباطی کاشان – برزک و اختصاص بودجه تکمیل سالن ورزشی در بودجه ۹۳ اداره تربیت بدنی شهرستان را به‌عنوان بخشی دیگری از اقدامات انجام شده نام برد و گفت: همه این اقدامات نتیجه وحدت است. وحدت همه افرادی که دغدغه پیشرفت برزک را داشته و برای آن تلاش می‌کنند.

وی تأکید کرد: من از روز اولی که به برزک آمدم گفتم که می‌بایست میدان خدمت برای همگان مهیا شود و همچنان بر این نظر ایستاده‌ام و تفکر حذف هر فرد را در تقابل با منافع مردم و پیشرفت شهر و منطقه می‌دانم.

امام جمعه با قدردانی از همه افرادی که در گذشته برای پیشرفت برزک تلاش کرده و زحمت کشیده‌اند تصریح کرد: اقدامات انجام شده نتیجه وحدت است و چنانچه این وحدت حفظ شود مردم از نتایج آن استفاده خواهندکرد و چنانچه خللی در این وحدت پیش آید به نتیجه رسیدن این اقدامات در هاله‌ای از ابهام فرو می‌برد.

حلاجی مفرد در خطبه اول نماز جمعه با دعوت از مردم به تقوی و پرهیزکاری در ماه رمضان گفت: ماه رمضان فرصتی است برای عمق بخشیدن به تقوا. فرصتی است تا اعمال و رفتار خود را بازنگری کرده و مطالعه کنیم و رفتارهای خود را در چارچوب تقوای الهی استحکام بخشیم.

وی افزود: یک مسلمان باید از ماه رمضان این پیام را دریافت کند که خداوند این سفره پربرکتش را در ماه رمضان برای چه گسترانده است و قرآنکه کتاب هدایت و تربیت است بهترین منبع دریافت حقایق الهی است.

امام جمعه برزک یادآور شد: اگر به روش‌های تربیتی قرآن بیشتر توجه کنیم اعتقادتمان سرو سامان می‌گیرد و زیرساخت‌های اعتقادی مستحکم می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز