خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه ای خطاب به رئیس شبکه دو

قدردانی شورای اسلامی شهر کاشان از شبکه دو سیما

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۲۰۳

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با ارسال نامه ای خطاب به رئیس شبکه دو از توجه این شبکه به اشاعه فرهنگ و معرفی داشته های ارزشمند کاشان در قالب سریال «بین خودمون بمونه» قدردانی کرد

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با ارسال نامه ای خطاب به رئیس شبکه دو از توجه این شبکه به اشاعه فرهنگ و معرفی داشته های ارزشمند کاشان در قالب سریال «بین خودمون بمونه» قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرکاشان؛ رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با ارسال نامه ای خطاب به رئیس شبکه دو از توجه این شبکه به اشاعه فرهنگ و معرفی داشته های ارزشمند کاشان در قالب سریال «بین خودمون بمونه» قدردانی کرد.

در نامه مهندس سید مهدی ناظم رضوی آمده:

کاشان خواستگاه تمدن و فرهنگ بشری، زادگاه بزرگان، علما، فقها و اندیشمندان فرهیخته ای در عرصه های علم، فرهنگ، هنر در کنار آثار ارزشمند تاریخی همراه با آیین ها و مراسم ها ملی ودینی بوده و نیازمند شناساندن بیشتر در عرصه های بین المللی است.

نگاه آمیخته با عناصر هنری به ویژه در عرصه فیلم و انتشار و پخش در رسانه ملی میتواند در معرفی هر چه بیشتر معارف و ارزش های والای فرهنگ اسلامی این منطقه موثر واقع شود.

جا دارد ضمن سپاس از مساعدت حضرتعالی و مدیران محترم شبکه دو از تلاش و زحمات هنرمندان معزز به ویژه گروه تولید سریال «بین خودمون بمونه» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی عطشانی که سبب حضور هنرمندان به نام سیما در کاشان شده و به زیبایی بخشی از پتانسیل ها و فرصت های گردشگری را منعکس کرده، همچنین از مدیر تولید مشاور کارگردان این سریال کمال تشکر را داشته باشم.

بدیهی است سوق دیگر مجموعه های تولیدی، جهت حضور در کاشان و توفیق خدمت در راستای تولید آثار فاخر ملی مورد امتنان است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز