خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان

خرید زباله به شیوه الکترونیکی در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۱۹۹

شهردار کاشان ظهر امروز در آیین رونمایی از کارت سبز شهروندی لزوم اجرا و ادامه دار بودن این طرح را همکاری و مشارکت شهروندان کاشانی دانست

شهردار کاشان ظهر امروز در آیین رونمایی از کارت سبز شهروندی لزوم اجرا و ادامه دار بودن این طرح را همکاری و مشارکت شهروندان کاشانی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «سید محمد ناظم رضوی» با اشاره به اینکه اجرای این طرح در واقع خرید الکترونیکی زباله ها از شهروندان است گفت: برای شهروندانی که زباله های قابل بازیافت و خشک را از زباله های تر جدا کرده و به غرفه های ویژه جمع آوری بازیافت و یا خودروهای جمع آوری تحویل دهند، کارت الکترونیکی بازیافت صادر می شود.

وی افزود: در طرح الکترونیکی خرید زباله های بازیافتی، زباله های تفکیک شده شهروندان پس از وزن کشی بر اساس قیمت های مشخص شده خریداری و بجای پرداخت پول نقد، کارت آنان به همان اندازه و رقم شارژ می شود.

به گفته وی، شهروندان کاشانی می توانند با تفکیک زباله ها از مبدا از خدمات ویژه ای که شهرداری در قالب کارت شهروندی به شهروندان ارائه می دهد برخوردار شوند.

وی گفت: شهروندان می توانند با دریافت کارت سبز از سوی شهرداری و سپس مراجعه به مراکز طرف قرارداد با شهرداری از انواع تسهیلات برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام به در پی توسعه و گسترش فعالیت های شهری و توسعه خدمات الکترونیکی انجام شده است افزود: این کارت به حساب بانکی متصل بوده و همچون عابر بانک، کیف پول و کارت شناسایی است که قابلیت توسعه در امور رفاهی –خدماتی و رفاهی را دارد.

شهردار کاشان در ادامه بر لزوم فرهنگ سازی در جریان اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ تأکید و تصریح کرد: اجرای این طرح در قالب تسهیلات ویژه ای به شهروندان شامل بلیط کارت اتوبوس، بلیط استخر، سینما، تخفیف در خصوص پرداخت عوارض نوسازی و شهرسازی و…ارائه می شود.

ناظم رضوی در پایان با اشاره به اینکه تفکیک زباله از مبدا باید به یک فرهنگ میان شهروندان تبدیل شود خاطر نشان کرد:. ارائه کارت سبز شهروندی به افرادی که با این طرح همکاری می نمایند باعثایجاد انگیزه و مشارکت هر چه بیشتر شهروندان با دست اندرکاران اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز