خبرگزاری کار ایران

برای پنجمین سال متوالی ویژه ماه مبارک رمضان؛

مسابقات قرآنی «ربیع القلوب» در موسسه امیرالمومنین(ع) کاشان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۹۵۳

شعب خواهران موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان برای پنجمین سال متوالی میزبان مسابقات قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان باعنوان «ربیع القلوب» است که به صورت جداگانه میان قرآن آموزان و مربیان شعب خواهران این موسسه در ۲ بخش قرآنی و پژوهشی برگزار خواهد شد

شعب خواهران موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان برای پنجمین سال متوالی میزبان مسابقات قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان باعنوان «ربیع القلوب» است که به صورت جداگانه میان قرآن آموزان و مربیان شعب خواهران این موسسه در ۲ بخش قرآنی و پژوهشی برگزار خواهد شد.


له گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا در کاشان مدیرعامل مؤسسه امیرالمؤمنین علیه السلام کاشان در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: رشته های بخش قرآنی شامل حفظ، روخوانی و روانخوانی و ترجمه و مفاهیم بوده و تحقیق، رشته بخش پژوهشی می باشد.


حجه الاسلام حسن زاده در ادامه تصریح کرد: رشته های حفظ شامل تمام قرآن آموزان و مربیان سال تحفیظی ۹۳-۹۲می باشد که از مهر ماه ۹۲ تا پایان خردادماه ۹۳ درکلاس های این موسسه حضور داشته اند که آزمون قرآن آموزان در ۳ رشته مختلف حفظ ۲جزء ویژه گروه سنی زیر ۱۵سال، حفظ ۵ جزء اول ویژه حافظان زیر ۵ جزء و حفظ ۱۰ جزء اول ویژه حافظان بالای ۱۰جزء برگزار می شود که نحوه ارزش یابی آن به صورت برگزاری آزمون شفاهی خواهد بود.


وی همچنین در خصوص آزمون مربیان در رشته حفظ گفت: این آزمون در رشته حفظ ۱۵ جزء و به صورت شفاهی برگزار خواهد شد که امتیاز کل آزمون ۳۰۰ امتیاز خواهد بود که شامل ۳ سوال ۱۰۰ امتیازی است که هر سوال شامل ۷۰ امتیاز حسن حفظ، ۱۵ امتیاز تجوید، ۱۰ امتیاز صوت و لحن و ۵ امتیاز وقف و ابتدا خواهد بود.


مدیرعامل مؤسسه امیرالمؤمنین علیه السلام کاشان، آزمون رشته ترجمه و مفاهیم را شامل تمام قرآن آموزانی دانست که از مهرماه ۹۲ تا پایان خردادماه سال ۹۳ در کلاس های آموزشی این موسسه حضور داشته اند و در ادامه تصریح کرد: این آزمون بر اساس ترجمه ومفاهیم سوره مائده استادبهرام پور است که به صورت کتبی برگزار خواهد شد.


حجه الاسلام حسن زاده هم چنین آزمون رشته روخوانی و روانخوانی را برای تمامی قرآن آموزانی عنوان کرد که در کلاس های روخوانی و روانخوانی این موسسه در سال تحصیلی۹۳-۹۲ حضور داشته اندکه محتوای آزمون دربخش بزرگسالان «قرائت سوره مائده» ودربخش خردسالان «کتاب روخوانی شکوفه ها۲» تالیف مهدی فاضلی است.
وی در خصوص بخش پژوهشی تاکید کرد: ارائه تحقیق به صورت انفرادی بوده ومحتوای آن براساس موضوعات مطرح شده درسوره مائده می باشد وویژه مربیانی است که از مهر ماه ۹۲ تا پایان خردادماه ۹۳ درکلاس های این موسسه حضور داشته اند.
مدیرعامل موسسه امیرالمؤمنین علیه السلام کاشان آخرین مهلت ثبت نام در مسابقات قرآنی «ربیع القلوب» را ۱۰ تیرماه، عنوان کرد و افزود: دراین مسابقات به ۳۴ نفر از اعضاء در رشته های حفظ، روخوانی و روانخوانی، ترجمه و مفاهیم و تحقیق جوایزی اهدا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز