خبرگزاری کار ایران

امام جمعه آران و بیدگل

احداثجاده آران وبیدگل به گرمسار این شهرستان را ازبن بست خارج می کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۸۸۸

قطعا احداثجاده آران وبیدگل به گرمسار حلقه وصل ارتباط جنوب با مرکر کشور می باشد و آران وبیدگل را از بن بست خارج می کند

امام جمعه آران و بیدگل گفت: قطعا احداثجاده آران وبیدگل به گرمسار حلقه وصل ارتباط جنوب با مرکر کشور می باشد و آران وبیدگل را از بن بست خارج می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل «حجت الاسلام سید محمد موسوی» امام جمعه آران و بیدگل در خطبه های نماز جمعه این شهر و در آیین آغاز عملیات اجرایی جاده آران و بیدگل به گرمسار و بهره برداری از فاز اول کمربندی آران و بیدگل و کاشان، احداثجاده آران و بیدگل به گرمسار را از درخواستها و آرزوهای دیرینه مردم دارالشهدای این شهرستان دانست و گفت: احداثاین جاده ضمن اینکه موجبات توسعه این شهرستان را فراهم می کند، با استفاده از منابع مالی و ثروتهای این شهرستان خصوصا دریاچه نمک رونق اقتصادی این شهرستان را بیشتر می کند.

وی اجداثجاده آران و بیدگل به گرمسار را در راستای منافع ملی و کاهش بار ترافیکی جنوب و مرکز ایران عنوان کرد و گفت: با احداثاین جاده به راحتی جنوب و مرکز ایران به هم نزدیک می شود.

موسوی ضمن تشکر و قدردانی از دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و همکاران ایشان در حوزه راه و شهرسازی گفت: ازعباسعلی منصوری آرانی نماینده خدوم و پرتلاش شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی که در راه اندازی این پروژه تلاش کردند تشکر و قدردانی می کنم.

امام جمعه آران و بیدگل در ادامه خطاب به وزیر راه و شهرسازی، مشکلات جاده ای را یکی از پیچده ترین مشکلات این شهرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه اکثر جاده های مواصلاتی روستاها با مرکز شهرستان آران و بیدگل غیر استاندارد است ازحضرتعالی استدعا داریم نسبت به رفع مشکلات جاده ای این شهرستان مساعدت لازم را مبذول فرمایید.

وی تصریح کرد: تکمیل بیمارستانهای ثامن الجح و سید الشهدای آران و بیدگل مستلزم همت و کمک وزیر راه و شهرسازی است.

امام جمعه آران و بیدگل در ادامه خطبه های نماز جمعه این شهر به جنایات گروهک تروریستی داعش در عراق اشاره کرد و گفت: متاسفانه گروهک داعش امنیت فعلی کشور عراق را زیر سوال برده است.

وی وجود گروهک داعش در کشور عراق را مولود مثلثشوم دولت مستکبر امریکا، رژیم صهیونیست و بهائیت عربستان دانست و گفت: امریکا در محاسبات خود اشتباه کرده و محکوم به شکست است، همانطور که در کشور سوریه شکست خورد.

موسوی بسیج شدن ۲۰ میلیون شیعه پاک باخته برای حمله به گروهگ داعش در کشور عراق را نتیجه وجود رهبری شیعه چون آیت الله سیستانی در این کشور دانست و گفت: فطعا امریکا و گروهک داعش محکوم به شکست است، همانطور که دولت نوری مالکی علیرغم شیطنت های امریکا بیشترین رای را در پارلمان این کشور بدست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز