خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اعتدال و توسعه کاشان در جشن امید و انتظار:

فرماندار کاشان با قدرت در برابر اعمال نفوذها و دخالت مخالفان اعتدال بایستد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۸۴۶

پذیرش نتیجه انتخابات با صدور بیانیه و تبریک به کاندیدای پیروز تمام نمی‌شود، بلکه این پذیرش را باید در عمل نشان داد.

دبیر حزب اعتدال و توسعه کاشان گفت: دولتی که برآمده از رای آیت االله هاشمی رفسنجانی و موید به حمایت حجت الاسلام سید محمد خاتمی است جای خود نمایی و محل حضور مخالفان هاشمی و بروز و ظهور افراد و گروه‌های انحصار طلب نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان علی فلاحیان دبیر جرب اعتدال و توسعه کاشان شامگاه شنبه بیست و چهارم خرداد در مراسم جشن امید و انتظار که به مناسبت اولین سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید در باغ فین کاشان برگزار شده بود، ضمن تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم و تبریک سالروز پیروزی دولت تدبیر و امید، انتخابات سال ۹۲ به دلیل ائتلاف تمامی نیروهای تحول خواه در برابر نیروهای افراط گرا را رقابتی‌ترین انتخابات دانست و گفت: کسانی هنوز خودشان را به غفلت می‌زنند که روحانی فقط ۵۰۰ هزار رای بیشتر از بقیه داشت، توجه کنند فاصله رای روحانی با نامزد مورد حمایت‌شان نزدیک به ۱۴ میلیون بود که این خود نشان دهنده وزن دقیق جامعه سیاسی است.

وی با بیان اینکه در دولت‌های نهم و دهم تکلیف برندگان و بازندگان انتخابات مشخص بود گفت: این خواسته زیادی نیست که دوستان به همین امر بدیهی اذعان کنند.

فلاحیان ادامه داد: پذیرش نتیجه انتخابات با صدور بیانیه و تبریک به کاندیدای پیروز تمام نمی‌شود، بلکه این پذیرش را باید در عمل نشان داد.

وی با بیان اینکه مردم قطعا در برابر تمامیت‌خواهی عده‌ای خواهند ایستاد گفت: جهان صدای مردم ایران را شنید ولی ظاهرا گروه های اقلیت هنوز این صدا را نشنیده اند و یا اینکه نمی‌خواهند بشنوند.

فلاحیان تعلل و تاخیر ۸ ماهه در انتخاب فرماندار برای کاشان را فرصت سوزی دانست و گفت: به اعتراف بسیاری از دست اندر کاران این تاخیر ۸ ماهه دست کمی از ۸ سال دولت قبلی نداشت.

دبیر حزب اعتدال و توسعه کاشان با بیان اینکه دیگر مجال فرصت سوزی نیست، خطاب به فرماندار کاشان گفت: از فرماندار کاشان خواسته ایم با اقتدار ظاهر شوند و مطمئن باشند که جریان اعتدال گرایی شهر کاشان با قدرت از ایشان حمایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از فرماندار کاشان می خواهیم با قدرت در برابر اعمال نفوذ ها و دخالت مخالفان اعتدال بایستد گفت: دولتی که برآمده از رای آیت االله هاشمی رفسنجانی و موید به حمایت حجت الاسلام سید محمد خاتمی است جای خود نمایی و محل حضور مخالفان هاشمی و محل بروز و ظهور افراد و گروه‌های انحصار طلب نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز