خبرگزاری کار ایران

در دیداراعضای شورای اسلامی شهر کاشان با فرماندار کاشان مطرح شد

مردم کاشان دیگر تاب مباحثحزبی را ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۰۶۲

در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر کاشان با معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان احترام به خواست مردم در سایه اعتدال و عقلانیت و عملگرایی مورد تاکید فرار گرفت.

در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر کاشان با معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان احترام به خواست مردم در سایه اعتدال و عقلانیت و عملگرایی مورد تاکید فرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان در نخستین نشست شورای اسلامی شهر کاشان با فرماندار جدید شهرستان کاشان که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد، «علی رسول زاده» نائب رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به نامه حضرت علی(ع) به حارص همدانی از نهج البلاغه گفت: شاید کمتر فرصتی در شهر مانند امروز داشته باشیم. حضور افراد موجه و کاردان مانند اعضای شورای شهر و شهردار جوان و فعال با درایت نسبت به مسائل شهر که فرماندار نیز در صحبت‌هایشان درباره ایشان اشاره داشتند.

وی به دست گرفتن سکان فرمانداری شهرستان کاشان بوسیله فردی بومی که به مسائل شهر اشراف کامل دارد را نعمت بزرگی دانست و گفت: وجود با برکت آیت الله عبدالنبی نماری نیز در کاشان نعمتی ارزشمند است.

رسول زاده وجود مدیریت بومی در سکان فرمانداری کاشان را مانع هر گونه عذر و بهانه ای در کم کاری ها دانست و گفت: همه ما به عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر کاشان از نظر شرعی اخلاقی و اجتماعی متفق القول هستیم که با تمام توان از فرماندار جدید کاشان حمایت کنیم و فرماندار کاشان نیز با تدبیر مسائل و امور را مدیریت کند.

وی به عدم توفیق در پیشرفت کاشان علیرغم پتانسیل های فراوانی که دارد اذعان کرد و گفت انشالله بتوانیم با رویکرود همکاری وهمدلی موجود در شورای شهر کاشان در جهت رضایت خداوند و بعد رضایت مردم با کمک مسئولین و عنایات نماینده ولی فقیه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار م، مسئولین ارگان ها و نهادهای شهر و شورای اسلامی شهر قدم های بزرگی در این راستا برداریم.

در ادامه اعضای شورای اسلامی کاشان، با اشاره به اعیاد شعبانیه و ابراز خرسندی از انتخاب یک فرماندار بومی برای شهر کاشان به برنامه ریزی و برداشتن گام های بلند برای پیشرفت و توسعه کاشان تاکید کردند.

در این جلسه با تقدیر و قدردانی از زحمات همه دولت ها و مدیران و مسئولینی که هر یک زحمات بسیاری برای شهر کشیده اند از ایشان تقدیر شد.

پس از اظهار نظر تک تک اعضا شورای اسلامی شهر کاشان در خصوص مسائل شهری، ابوالفضل صدرائیه فرماندار کاشان ضمن تبریک موالید و اعیاد شعبانیه و تسلیت پیشاپیش رحلت حضرت امام(ره) اظهار کرد: بسیار خرسندم که در این جمع قرار گرفته ام. امیدوارم قدم های خوبی جهت منافع مردم کاشان بر داریم.

وی احترام به خواست مردم را باعثخرسندی دانست و گفت: چون دولت تدبیر و امید به خواسته ی مردم احترام گذاشت این امر محقق شد.

فرماندار کاشان از درایت آیت الله نمازی و استاندار اصفهان در انتخاب ایشان تقدیر و تشکر کرد و گفت: نشان و شخصیت آیت الله نمازی و حضور ایشان در کاشان لطف و عنایت مقام معظم رهبری به ما بوده و شکی در ولایت مداری مردم ما نیست.

وی با اشاره به اینکه احترام به گذشتگان واینکه نباید رحمات دیگران را در پیشرفت کاشان فراموش کنیم گفت: همگان باید قدردان شخصیت های گذشته که زحمات زیادی برای توسعه کاشان داشته اند باشیم.
فرماندار کاشان کمک گرفتن از دیدگاه مدیران گذشته کاشان بدور از دیدگاه‌های سیاسی را مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه مردم کاشان دیگر تاب مباحثحزبی را ندارند باید دنبال خواسته های عملی آنها باشیم.

وی آمادگی خود را در راستای توسعه شهر و خدمتگزاری به مردم شریف کاشان با کمک نمایندگان مردم شهر کاشان اعلام کرد و خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر کاشان گفت: شورای اسلامی شورای شهرداری نیست بلکه شورای مردمی است که درایت شما را انتخاب کرده اند که درجهت رفع مشکلاتشان قدم بردارید.

وی برگزاری نشست های متعدد اعضای شورای اسلامی شهر کاشان با مدیران فرمانداری این شهرستان را در راستای توسعه و پیشرفت کاشان کار ساز دانست و گفت: امیدوارم در کنار همدیگر به آن چیزی که هدف ماست در سایه اعتدال و عقلانیت و عملگرایی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز