خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا

یادواره ۲۰۳ شهید فرهنگی و دانش آموز آران و بیدگل برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۲۲۲

یادواره ۲۰۳ شهید فرهنگی و دانش آموز آران و بیدگل با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا در سالن ورزشی شهدای فرهنگی آران و بیدگل برگزار می شود.

یادواره ۲۰۳ شهید فرهنگی و دانش آموز آران وبیدگل با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا در سالن ورزشی شهدای فرهنگی آران و بیدگل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در آران وبیدگل به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل، این یادواره روز پنج شنبه از ساعت ۲۱ لغایت ۲۳ در سالن ورزشی شهدای فرهنگی آران و بیدگل برگزار می‌شود.

در این یادواره که با حضور خانواده معظم شهدا و جانبازان، مسوولان محلی و فرهنگیان و مردم شهید پرور برگزار می‌شود امیر سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا سخنرانی خواهد کرد.

این یادواره با مشارکت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرداری و شورای اسلامی شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل برگزار می‌شود.

شهرستان دارالشهدای آران وبیدگل در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزون بر ۷۵۰ شهید تقدیم کرده است که از این تعداد ۳۵ نفر فرهنگی و ۱۷۲ نفر دانش آموز بودند و دراین یادواره از شهدای دانش آموز و فرهنگی تجلیل می‌شود.

در حاشیه این یادواره نمایشگاه عکس و آثار شهدا برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز