خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر برزک

از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار، لکه گیری سهم برزک شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۶۸۴

از ۵۰۰ میلیون تومان اعتباری که با پیگیری نماینده محترم مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از طریق وزارت راه و شهرسازی به اداره راه و شهرسازی کاشان اختصاص داده شده است تنها لکه گیری چند متر آسفالت سهم بخش برزک شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر برزک گفت: از ۵۰۰ میلیون تومان اعتباری که با پیگیری نماینده محترم مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از طریق وزارت راه و شهرسازی به اداره راه و شهرسازی کاشان اختصاص داده شده است تنها لکه گیری چند متر آسفالت سهم بخش برزک شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «سید محمدرضا مصطفوی» با بیان این مطلب افزود: بعد از دو سال پیگیری همه مسئولان بخش و زحمت آقای منصوری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این مسیر جذب شده است ولی مشخص نیست این اعتبارات سر از کجا در آورده است.

وی افزود: در جلسه‌ای که به اتفاق امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر برزک با مدیر کل راه و شهرسازی استان داشتیم قول هرنوع مساعدتی در زمینه‌های مختلف داده شد، ولی به نظر می‌رسد اداره راه و شهرسازی کاشان هیچ حرف شنوی از مقامات بالادست ندارد و شاهد هیچ اتفاقی در این حوزه نیستیم.

مصطفوی تصریح کرد: بخش برزک به عنون محروم‌ترین بخش شهرستان کاشان مورد غفلت مسئولان واقع شده است و باعثشده تا بسیاری از روستا‌ها خالی از سکنه و مهاجرت افزایش پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر برزک تأکید کرد: مردم این بخش توقع زیادی ندارند، تنها ۳ کیلومتر از این مسیر طولانی نیازمند روکش آسفالت است و قابل تردد نیست.

وی با طرح یک پرسش از مسئولان یادآور شد: شورا وظیفه دارد درخواست منطقی مردم را منتقل کند. آیا درخواست روکش آسفالت برای ۳ کیلومتر از راه طولانی بخش برزک انتظار زیادی است؟

مصطفوی گفت: جاده از سه راهی مرق تا نابر غیرقابل تردد است و با لکه‌گیری قابل اصلاح نیست و این اقدام اداره راه و شهرسازی کاشان غیرقابل توجیه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز