خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در گفتگو با ایلنا

قطعا در سالهای آینده در جهت توسعه مکان جشنواره گل و گلاب قمصر تدابیری اندیشیده خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۲۱۰

استقبال عجیب و غیر منتظره ای که امسال دریازدهمین جشنواره گل و گلاب قمصرداشتیم موجب برآورده شدن بعضی ازدرخواستهای توریستها و گردشگران نشد ولی قطعا در سالهای آینده در جهت توسعه مکان جشنواره تدابیری اندیشیده خواهد شد.

نماینده مردم نطنز، قمصر وبادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: استقبال عجیب و غیر منتظره ای که امسال دریازدهمین جشنواره گل وگلاب قمصرداشتیم موجب برآورده شدن بعضی ازدرخواستهای توریستها و گردشگران نشد ولی قطعا در سالهای آینده در جهت توسعه مکان جشنواره تدابیری اندیشیده خواهد شد.

«محمد فیروزی» در حاشیه یازدهمین جشنواره گل و گلاب قمصر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان ضمن رضایت بخش خواندن برگزاری یازدهمین جشنواره گل وگلاب قمصر، جذب توریست را یکی از سرمایه گذاری های پر بازده در بخش اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: شهر قمصر یکی از مکانهای مهمی در کشور است که می تواند برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در جهت تقویت توریست و وضعیت اقتصادی کشور موثر واقع شود.

وی به جایگاه و پتانسیل بسیار مناسب حذب توریست در قمصر اشاره کرد و گفت: قطعا برگزاری جشنوارهای گل و گلاب قمصردرفرهنگ سازی و توسعه بیشتر توریست این شهر کمک خواهد کرد، ضمن اینکه با توسعه توریست کشورمان از وضعیت در آمدی تک بعدی و وابستگی به نفت خارج خواهد شد.

فیروزی در پاسخ خبرنگارایلنا درکاشان ایلنا مبنی براینکه چرا پس از گذشت ۱۱ سال از برگزاری جشنواره های متعدد گل و گلاب در قمصر علیرغم اینکه این شهر پایتخت گل و گلاب ایران است و هرسال استقبال ازاین جشنواره بیشتر می شود مسئولین و نمایندگان بودجه خاصی برای زیر ساخت و توسعه مکان جشنواره دراین شهر اختصاص نداده اند گفت: مسئولین در حد بضاعت کمک هایی به شهر قمصر کرده اند، ضمن اینکه مدیریت هم در برگزاری یازدهمین جشنواره گل و گلاب قمصر خوب انجام شده است ولی استقبال عجیب و غیر منتظره ای که امسال در یازدهمین جشنواره گل وگلاب قمصرداشتیم موجب برآورده شدن بعضی ازدرخواستهای توریستها و گردشگران نشد.

وی تصریح نمود: قطعا در سالهای آینده در جهت توسعه مکان جشنواره گل و گلاب قمصر تدابیری اندیشیده خواهد شد.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا با اشاره به سخنانش در یازدهمین جشنواره گل و گلاب قمصر درمقایسه با بودجه هایی که دو پایتخت دیگرکشور یعنی تهران(پایتخت سیاسی و اصفهان پایتخت فرهنگی) با قمصر پایتخت گل و گلاب ایران بسیار متفاوت است گفت: قطعا دولت باید نگاه ویژه ای به شهرستانها، استانها ی کشوربویژه قمصر که دارای ظرفیت ها و برندهای خاص در گل وگلاب ایران دارد داشته باشد.

وی با تاکید براینکه اینجانب قطعا به عنوان نماینده مردم نطنز، قمصر و بادروددر مجلس در این زمینه پیگیر هستیم. گفت: همانطور که بخش خصوصی سرمایه گذاری خوبی دراین زمینه انجام داده دولت هم بایددر توسعه زیر ساخت گردشگری قمصر کمک کند.

شایان ذکراست اولین شب از یازدهمین جشنواره گل و گلاب قمصر در حالی برگزار شد که به دلیل استقبال بی‌نظیری که گردشگران داخلی و خارجی نسبت به سالهای قبل از این آیین ملی و معنوی داشتند کنترل جمعیت با مشکل جدی مواجه شد، هرچند پارکینگ‌های بسیار مناسب و خوبی برای پارک خودرو‌ها پیش بینی شده بود ولی به علت عدم گنجایش فضای جشنواره تعداد زیادی از مسافران و گردشگران نتوانستند در این مراسم شرکت کنند و ناچارا شهر فمصر را ترک کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز