خبرگزاری کار ایران

از نیمه دوم فروردین تا آخر اردیبهشت ماه؛

بیش از ۱۵۰۰۰ دانش آموز از بناهای تاریخی کاشان بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۴۶۶

با شروع فصل گلابگیری، بیش از ۱۵۰۰۰ دانش آمو ان مدارس سراسر ایران در مقاطع مختلف تحصیلی در قالب تورهای علمی، فرهنگی از بناهای تحت پوشش این اداره به صورت رایگان بازدید کردند.

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان گفت: با شروع فصل گلابگیری، بیش از ۱۵۰۰۰ دانش آمو ان مدارس سراسر ایران در مقاطع مختلف تحصیلی در قالب تورهای علمی، فرهنگی از بناهای تحت پوشش این اداره به صورت رایگان بازدید کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «مهران سرمدیان» در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهارداشت: ترغیب و تشویق نسل جوان جهت شناخت پیشینه گذشتگان و آشنایی با تمدن کهن این مرزو بوم از جمله وظایف سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده که خوشبختانه فصل گلابگیری کاشان برای انجام این رسالت موقعیتی مناسب است.
سید سعید آقامیری مسئول امور فرهنگی و بناهای اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان هم در ادامه بیان کرد: با همکاری آموزش و پرورش سراسر کشور این گروه‌ها توسط مدارس هماهنگ شده و برنامه بازدید آن‌ها اعلام شد، در این ایام بناهای تاریخی تحت پوشش این اداره پذیرای بیش از۱۵۰۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس سراسر کشور در مقاطع مختلف تحصیلی بوده‌اند و امیدواریم این روند که از سال‌های پیش آغاز شده همچنان ادامه یابد و کودکان و نوجوانان ما خود حافظان میراثفرهنگی، ‌ تاریخی و طبیعی سرزمین پهناور ایران باشند.
وی ادامه داد: در این بازدید‌ها کار‌شناسان بنا توضیحات لازم را جهت معرفی و شناخت هر چه بیشتر ارائه نمودند و بروشور رایگان بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز