خبرگزاری کار ایران

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان:

۳۰۰ دانشجوی دانشگاه کاشان معتکف شدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۸۱۲

دانشجوی این دانشگاه در مراسم معنوی اعتکاف امسال شرکت کردند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان گفت: ۳۰۰ دانشجوی این دانشگاه در مراسم معنوی اعتکاف امسال شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا کاشان، حجت الاسلام یاسر بخشیان در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: حدود ۲۱۵ نفر از معتکفان خانم و بقیه دانشجویان آقا هستند.

وی به استقبال و ثبت نام بسیار زیاد دانشجویان در مراسم معنوی اعتکاف امسال اشاره کرد و افزود: حدود یکصد نفر نیز به عنوان ذخیره در مراسم معنوی اعتکاف ثبت نام کردند که به دلیل محدودیت جا و کمبود فضای مسجد دانشگاه، بیش از این آمار نتوانسیتم پذیرای دانشجویان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت سه روز برنامه‌های بیان احکام اعتکاف، نماز و دعای عهد، قرائت قرآن، سخنرانی و حلقه‌های معرفت برنامه ریزی شده است.

وی گام‌های عملی به سوی تهذیب، دعای توسل و مناجات، سحری و افطاری و اکران مستند را از دیگر برنامه‌های این مراسم بیان کرد و افزود: اعمال‌ام داوود نیز در روز پنجشنبه ساعت ۱۴ در مسجد این دانشگاه برگزار می‌شود.

مراسم معنوی اعتکاف همزمان با سراسر کشور از ۲۳ اردیبهشت سالروز ولادت حضرت علی(ع) شروع و تا ۲۵اردیبهشت در مسجد دانشگاه ادمه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز