خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان:

فراموش کردن خدمات خیرین مدرسه ساز، ظلم به فرهنگ و تمدن جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۶۲۹

باید خدمات نیکوکاران را با استفاده از رسانه ماندگار و جاودانه کرد و فراموش کردن این خدمات، ظلم به فرهنگ و تمدن جامعه است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان گفت: باید خدمات نیکوکاران را با استفاده از رسانه ماندگار و جاودانه کرد و فراموش کردن این خدمات، ظلم به فرهنگ و تمدن جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «محمد کتابچی» در دیدار با جمعی از هنرمندان کاشان افزود: اگر بنا باشد که فرهنگ خیرخواهی نیکوکاران و فداکاری خانواده آن‌ها در انجام کار نیک را ترویج کرده و توسعه بدهیم، نمی‌توانیم تاثیر رسانه و هنر را در این مسیر نادیده بگیریم و از آن غافل شویم.

وی تصریح کرد: اگر نیک اندیشی نیکوکاران به مدد هنر زیبا ماندگار شود روحیه و فرهنگ خیرخواهی در جامعه تزریق می‌شود و معرفی کارهای انجام شده به نوبه خود، منجر به جریان سازی و مشارکت همگانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: رسانه بال مدیریت در دنیای مدرن است و ثبت مکتوب و تصویری زندگی نیکوکاران مدرسه ساز، مستند سازی بخشی از تاریخ و تمدن کشور و سند خیرخواهی و نوعدوستی شهروندان ایرانی در تاریخ معاصر است.

وی مشارکت همگانی در کارهای خیرخواهانه و سازمان‌های مردم نهاد مثل مجمع خیرین مدرسه ساز را یک وظیفه انسانی و اخلاقی عنوان کرد و گفت: موانع توسعه سازمان‌های مردم نهاد در دولت جدید شکسته شد و مسیر استفاده از افکار جدید هموار شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان افزود: نارسایی‌های موجود آموزش و پرورش باید به جامعه منتقل شود که اگر مردم نیازهای واقعی مدارس را بدانند آگاهانه برای کمک در توسعه و مدیریت فضاهای آموزشی تصمیم گیری و مشارکت می‌کنند.

کتابچی افزود: با توجه به آنکه اطلاعات و زندگی نیکوکاران مدرسه ساز می‌تواند به عنوان الگویی برای وظیفه‌شناسی و مسوولیت پذیری شهروندان جامعه مدنی ترویج شود که مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان، طرح مستند سازی زندگی نیکوکاران را با کمک هنرمندان آغاز کرده است.

وی اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان با همکاری ۱۵۵ نفر از شهروندان نیک اندیش، مسوولیت ۳۰ طرح فرهنگی و آموزشی را در دست اقدام دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز