خبرگزاری کار ایران

همزمان با ۲۳ استان کشور؛

آزمون چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۹۰۸

چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با ۲۳ استان کشور برای نخستین بار در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با ۲۳ استان کشور برای نخستین بار در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: نظر به فعایت‌های آموزشی و تحقیقاتی اساتید دانشگاه کاشان در زمینه نانوفناوری، این دانشگاه برای اولین بار میزبان این مسابقه می‌باشد و پژوهشکده علوم و فناوری نانو بخاطر داشتن امکانات مطابق با استاندارهای ستاد توسعه فناوری نانو به عنوان یکی از این مراکز انتخاب شده است.

مسعود صلواتی نیاسری اظهار داشت: ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در راستای اهداف ترویجی و آموزشی تدوین شده در سند راهبرد ۱۰ ساله فناوری نانو، و در پی برگزاری موفقیت آمیز اولین و دومین و سومین مسابقه ملی فناوری نانو، اقدام به برگزاری چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو نموده است.

وی خاطر نشان کرد: مسابقات دانشجویی فناوری نانو هر ساله با گستره ملی، توسط کارگروه ترویج و آموزش عمومی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با حضور هزاران نفر از علاقمندان به فناوری نانو برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را که بزرگ‌ترین رقابت علمی دانشجویی کشور در زمینه فناوری نانو است، ایجاد فضای رقابتی سالم به منظور افزایش آشنایی دانشجویان با فناوری نانو، گسترش آموزش فناوری نانو در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی – آموزشی کشور و جهت‌دهی فعالیت‌های آموزشی و حمایت‌های تشویقی صورت گرفته از سوی ستاد توسعه فناوری نانو ذکر کرد.

صلواتی اظهار داشت: این آزمون بستری مناسب برای رقابت سازنده نهادهای ترویجی فناوری نانو، شرکت‌های آموزشی، مدرسان و متخصصان فناوری نانو برای کیفیت بخشی به فرآیند آموزش فناوری نانو و گسترش بیشتر این فناوری نوین است.

رئیس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان با بیان اینکه، کلیه افراد علاقمند به فناوری نانو در تمامی رشته‌های دانشگاهی مرتبط، دانشجویان، فارغ التحصیلان، اساتید، کارمندان، دانش آموزان و معلمان امکان حضور در این مسابقه را دارند افزود: علاقمندان به فناوری نانو می‌توانند با شرکت در این آزمون، میزان آشنایی خود با فناوری نانو را مورد ارزیابی قرار دهند و برای ارتقاء سطح آگاهی خود برنامه ریزی و تلاش نمایند.

وی، با اشاره به اینکه، این مسابقه در یک مرحله‏ و بصورت تئوری برگزار خواهد شد و کلیه سوالات آزمون به صورت چند گزینه‌ای طراحی می‌شود افزود: ارزیابی نهایی آزمون بر اساس مقطع تحصیلی و در دو گروه صورت خواهد گرفت: ۱ - گروه تحصیلات تکمیلی و ۲ - مقطع کار‌شناسی و پایین‌تر، همچنین در این آزمون تعدادی سوال تشریحی علاوه بر سوالات چهار گزینه‌ای ارائه خواهد شد تا داوطلبان دریافت گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو به آن پاسخ دهند.

صلواتی خاطر نشان کرد: اعطای گواهی توانمندی تدریس منوط به کسب حد نصاب علمی در آزمون چهار گزینه‌ای است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز