خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان:

مدیریت شهری کاشان برای توسعه شهر اختلافات سلیقه‌ها را کنار بگذارند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۰۶۹

هرچند اختلاف سلیقه‌هایی بین اعضای شورای اسلامی شهر کاشان وجود دارد، ولی در خیلی از موضوعات حمایت صد در صدی را در اعضای شورای شهر داریم که موجب دلگرمی شهرداری در رفع نارسایی‌ها، فعالیت‌های عمرانی و توسعه شهر به شکل جهادی شده است.

شهردار کاشان گفت: هرچند اختلاف سلیقه‌هایی بین اعضای شورای اسلامی شهر کاشان وجود دارد، ولی در خیلی از موضوعات حمایت صد در صدی را در اعضای شورای شهر داریم که موجب دلگرمی شهرداری در رفع نارسایی‌ها، فعالیت‌های عمرانی و توسعه شهر به شکل جهادی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «سید محمد ناظم رضوی» در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری کاشان به مناسبت گرامی داشت نهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس شورا‌ها ضمن تبریک این روز در گفتگو با خبرنگاران با تاکید براینکه مدیریت شهری کاشان باید در همه عرصه‌ها در مقوله توسعه کاشان اختلافات سلیقه‌ها را کنار بگذارند و ندای توسعه این شهر را داشته باشند، گفت: از حوزه‌های مدیریت شهری کاشان خواهش می‌کنم در عین توسعه و پیشرفت کاشان همه یک دل دغدغه‌های شهر را جدی بگیرند و در رفع مشکلات شهر به شکل ویژه شهرداری را کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کاشان در دوره چهارم شورای اسلامی این شهر نگاه جدی به رفع مشکلات آسفالت معابر و زیرساختی شهر را در دستور کار قرار داده است گفت: تعریف احداثبیش از ۳۰ کیلومتر راه جدید الحداثدر راوند، حسن آباد و دیگر نقاط شهر نشان دهنده جدی گرفتن ظرفیت توسعه معابر شهر کاشان است.

شهردار کاشان در دستور کار دادن بیش از ۵۰ پروژه میلیاردی اصلی را به برکت همدلی و حمایت شورای اسلامی شهر با شهرداری کاشان دانست و گفت: علیرغم زحماتی که شهرداری طی سالیان گذشته در بعضی از مناطق شهر کشیده بود ولی چون مردم از کم نگاهی مدیریت شهری آزرده خاطر و گلایه‌مند بودند شهرداری نسبت ایجاد دفتر ویژه جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم راوند و فین در این مناطق ایجاد کرد.

ناظم رضوی ایجاد شهردار جدید در بافت تاریخی شهر را از دیگر اقدامات شهرداری این شهر در جهت معرفی فرهنگ غنی شهر، نوسازی بافت فرسوده و توسعه گردشگری کاشان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه مردم دغدغه‌های فراوانی در بافت فرسوده داشتند اقدامات خوبی توسط شرکت عمران وزارت راه و شهرسازی در این مناطق کرده تا مردم بتوانند ساخت و سازهای خوبی در این بافت‌ها داشته باشند.

وی وارد شدن شهرداری کاشان در بافت‌های تاریخی را به خاطر سالم نگه داشتن میراثارزشمند شهر کاشان عنوان کرد و گفت: طراحی و نوسازی و اجرای داخل و خارج قلعه جلالی و سلطان میراحمد از جمله اقدامات شهرداری کاشان در جهت احیا و زنده نگه داشتن میراثگرانقدر این شهر است.

وی همچنین از به عهده گرفتن مدیریت تپه‌های سیلک کاشان براساس پیشنهادی که شهرداری این شهر به معاونت گردشگری ریاست جمهوری داده خبرداد و گفت: با توجه به اینکه تپه‌های سیلک یک اثر ارزشمند تاریخی است و نیازمند مدیریت یک پارچه در جهت آزاد سازی حرایم و واگذاری معوض دارد شهرداری کاشان این تصمیم را گرفت.

وی آزاد سازی اطراف مقیره حرم فیض کاشانی، ساماندهی حرم جبیب ابن موسی، امامزاده شاهزاده ابراهیم، محتشم و مسجد جامع این شهر را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام شهرداری کاشان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه حرم فیض کاشانی در شئونات معرفی این شخصیت ارزشمند نیست شهرداری کاشان نسبت به آزادسازی اطراف آن برنامه‌های خوبی را در دست اقدام دارد.

ناظم رضوی حضور بی‌نظیر مسافران نوروزی در سال جدید را موجب تحول جدیدی در حوزه گردشگری کاشان دانست و گفت: با توجه به اینکه ایام گلابگیری و بهار طبیعت کاشان امسال با اعیاد شعبانیه همزمان شده است؛ برنامه‌های ویژه و جدیدی را شهرداری با حضور شهر‌های اطراف و مناطق گل خیز کاشان در پارک بزرگ این شهر برگزار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز