خبرگزاری کار ایران

با رأی هیات مدیره جدید انجمن علمی فرش ایران:

چیت‌سازیان عضو هیات علمی دانشگاه کاشان رئیس انجمن علمی فرش ایران شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۶۷

با رأی هیات مدیره جدید انجمن علمی فرش ایران، رییس، نایب رییس و خزانه دار این تشکل مشخص شدند و امیرحسین چیت سازیان مدیر گروه هنر اسلامی و پژوهش هنر دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان به عنوان رئیس انجمن علمی فرش ایران انتخاب شد.

با رأی هیات مدیره جدید انجمن علمی فرش ایران، رئیس، نایب رئیس و خزانه‌دار این تشکل مشخص شدند و امیرحسین چیت سازیان مدیر گروه هنر اسلامی و پژوهش هنر دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان به عنوان رئیس انجمن علمی فرش ایران انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، مدیر گروه هنر اسلامی و پژوهش هنر دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: در نشست هیأت مدیره جدید انجمن علمی فرش ایران، حمید کارگر به عنوان نایب رییس و محمدرضا عابد نیز به عنوان خزانه دار این انجمن تعیین شدند.

امیرحسین چیت سازیان اظهار داشت: این ترکیب برای طی مراحل قانونی به ثبت شرکت‌ها و نیز کمیسیون انجمن‌های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارایه خواهد شد و پس از تایید صلاحیت‌ها، هیأت مدیره جدید این انجمن علمی فعالیت خود را برای مدت ۲ سال آغاز خواهند کرد.

گفتنی است در انتخاباتی که اواخر اسفندماه سال گذشته در مجمع عمومی این تشکل برگزار شد، به ترتیب آرای کسب شده حمید کارگر، امیرحسین چیت سازیان، محمدرضا عابد، داود شادلو و علی مجابی به عنوان اعضای هیأت مدیره جدید انجمن علمی فرش برگزیده شدند. همچنین به ترتیب آرای کسب شده داریوش کاظم‌پور، مهدی کاتب و فروغ اسماعیلی به عنوان اعضای علی البدل و محمود حاجی نصیری و سالار حسن‌زاده به عنوان بازرس و نفیسه صداقت نیز به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

امیر حسین چیت سازیان عضو هیت علمی رسمی - قطعی گروه فرش و مدیرگروه هنر اسلامی وپژوهش هنر دانشگاه کاشان است که از جمله عناوین کسب شده ایشان:

اثر برگزیده: رساله کار‌شناسی ارشد مدیریت فرهنگی به عنوان پژوهش بر‌تر فرهنگی هنری استان در سال ۱۳۷۸ شورای پژوهشهای فرهنگی استان اصفهان

استاد بر‌تر در منطقه کاشان - ۱۳۸۸بالوح معاونت استاندار

پژوهشگر بر‌تر در حوزه معماری و هنر استان اصفهان - هفته پژوهش ۱۳۸۹ بالوح استاندار

تقدیر نامه وزیر علوم، تحقیقات وفناوری در رابطه با دفاع مقدس ۱۳۸۸

پژوهشگر نمونه دانشگاه از دانشکده معماری وهنر – هفته پژوهش ۱۳۹۰ بالوح تقدیر رئیس دانشگاه ومعاون پژوهشی

تقدیر معاون پژوهش وفناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دکتر محمد مهدی‌نژاد نوری جهت خدمات بعنوان ریئس انجمن فرش ایران - ۱۳۹۰

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز