خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشان در گفتگو با ایلنا:

مسئولین چاره‌ای برای جاده مرگ‌بار گردشگری خنب و دره کاشان بیاندیشند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۵۸۴

از مسئولین شهرستان کاشان مصرانه تقاضا دارم به جای خط کشی ابتدا به جاده مرگ آفرین روستا‌های گردشگری خنب، دره و جزه از توابع بخش مرکزی کاشان توجه کنند تا بیش از این شاهد اتفاقات ناگوار و کشته شدن افراد در این مسیر باریک و حادثه آفرین نباشیم.

مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشان گفت: از مسئولین شهرستان کاشان مصرانه تقاضا دارم به جای خط کشی ابتدا به جاده مرگ آفرین روستا‌های گردشگری خنب، دره و جزه از توابع بخش مرکزی کاشان توجه کنند تا بیش از این شاهد اتفاقات ناگوار و کشته شدن افراد در این مسیر باریک و حادثه آفرین نباشیم.
«خسرو اعتماد» در حاشیه هفتاد کوهگشت خانوادگی به مناسبت زمین پاک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با انتقاد شدید نسبت به عدم توجه مسئولین در رفع نقاط خادثه خیز و تعریض جاده گردشگری روستاهای خنب دره و جزه گفت: خط کشی‌های جاده روستای خنب کمک به جلوگیری از تصادفات نمی‌نماید و فقط دید در شب را زیاد‌تر می‌کند، لذا تنها راه کار جلوگیری از تصادفات در این مسیر مرگ بار تعریض و رفع نقاط حادثه خیز منطقه گردشگری و پر تردد جاده روستاهای خنب، دره و جزه است.
وی فضای باصفا، طبیعی و کوهستانی روستاهای دره، خنب و جزه از توابع بخش مرکزی کاشان را در سطح کشور منحصر به فرد دانست و گفت: به مسئولین محترم شهرستان کاشان توصیه می‌کنم با توجه به اینکه روستاهای خنب و دره تنها منطقه گردشگری نزدیک کاشان و پارک بزرگ شهر برای استفاده کوهنوردان و مردم کاشان در ایام تابستان است توجه بیشتری نسبت به زیبا سازی و ایجاد زیر ساحت گردشگری در این روستا‌ها داشته باشند.
مدیرعامل جمعیت کویر سبز کاشان حضور بالغ بر یک هزار نفر در کوهگشت خانوادگی به منظور پاکسازی کوهستان به مناسبت زمین پاک در این منطقه گردشگری را الگویی برای برگزاری چنین کوهگشت‌هایی با حضور شهروندان کاشانی را در تمام طول سال عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین گوهگشت‌هایی موجب می‌شود که مردم عادت کنند همیشه زمین را پاک نگه دارند.
اعتماد بهداشتی نبودن پساب‌های فاضلاب و سیستم نادرست جمع آوری زباله پساب را عامل اصلی شیوع بیماری‌ در سطح استان اصفهان دانست و گفت: متاسفانه اکثر پساب‌های کارخانجات این استان که دچار آلودگی‌های سنگین هستند با نفوذ به آب آشامیدنی‌ ام اس را در این استان گسترش داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز