خبرگزاری کار ایران

امام جمعه برزک:

عملکرد شورای اسلامی شهر برزک قابل دفاع است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۹۴۸

اگر شورای اسلامی برزک لایه دیگری بین مردم و خودشان تعریف کنند. هرچند شورا با مردم فاصله‌ای ندارد ولی این اقدام نیز منافاتی نداشته و باعثصمیمیت بیش از گذشته اعضا و مردم شود.

امام جمعه برزک گفت: اگر شورای اسلامی برزک لایه دیگری بین مردم و خودشان تعریف کنند. هرچند شورا با مردم فاصله‌ای ندارد ولی این اقدام نیز منافاتی نداشته و باعثصمیمیت بیش از گذشته اعضا و مردم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کاشان «حجت الاسلام محمد حسین حلاجی مفرد» امام جمعه شهر برزک در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و معتمدین گفت: الحمدالله عملکرد شورای اسلامی قابل دفاع است. هرچند ایراداتی در کار‌ها دیده می‌شود و لازم است اعضا به صورت دائم به آسیب‌شناسی خود پرداخته و نقاط ضعف را برطرف نموده و با توان بیش از گذشته نسبت به خدمت رسانی به مردم اقدام کنند.

حجت الاسلام محمد حسین حلاجی مفرد افزود: هرچند به دست آوردن نظر همه مردم محال است و اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد ولی نظر توده مردم را می‌توان به راحتی تشخیص داد.

وی تصریح کرد: اگر مسئولی فکر کند چون رای آورده است کار تمام است اشتباه فکر کرده و خیلی‌ها رأی آوردند ولی ارتباط معقول و منطقی با عامه مردم برقرار نکردند و زمینه سازی مشکلاتی برای خود و جامعه شدند.

حلاجی مفرد اقدام شورا در خصوص حضور معتمدین در جلسات شورا را ستود و گفت: اگر شورای اسلامی برزک لایه دیگری بین مردم و خودشان تعریف کنند. هرچند شورا با مردم فاصله‌ای ندارد ولی این اقدام نیز منافاتی نداشته و باعثصمیمیت بیش از گذشته اعضا و مردم شود.

وی تأکید کرد: البته مسئولیت معتمدین هم سنگین است. یعنی وقتی فردی بعنوان رابط و معتمد معرفی شد اگر کسی شبهه‌ای دارد اولین لایه‌ای که از شورا دفاع می‌کند معتمدین هستند و اگر قابل دفاع نباشد باید صادقانه به مردم بگوید و رضای خداوند را مدنظر قرار دهد.

حلاجی مفرد تصریح کرد: حضور فعال معتمدین در جلسات شورا که حرکتی خوب و ارزشمند است باعثمی‌شود اگر انتقاداتی نسبت به شورا باشد یا کمتر شود و یا سازماندهی شد و از مجاری صحیح انتقال داده شود و همین وساطت بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

وی یادآور شد: ممکن است معتمدین و ریش سفیدان متخصص نباشند ولی صاحب تجربه هستند و اعتمادی که مردم به ایشان دارند حائز اهمیت است.

امام جمعه برزک تدوین برنامه چشم انداز شهرداری برزک را مهم توصیف کرد و افزود: این سند باید به دست مردم برسد و البته هیچ تصمیمی وحی منزل نیست و ممکن است که اصلاحاتی نیاز داشته باشد که باید مسئولان امر پیش بینی لازم را برای آن در نظر بگیرند.

وی ابراز امیدواری کرد همه بتوانیم در راستای آرمان‌های فاطمی قدم برداشته و با عملکرد شایسته باقیات و صالحات برجای بگذاریم.

شایان ذکر است در‌ای جلسه رئیس شورا، شهردار و نماینده معتمدین به ارائه گزارش از اولین جلسه رسمی شورا پرداخته و اقدامات انجام شده را ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز