خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان خبر داد:

نجات فرد ۵۹ ساله از ارتفاعات کوه‌های اطراف روستای دره کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۱۶

فردی که در کوه‌های اطراف روستای دره کاشان دچار حادثه شده بودند با تلاش مامورین امداد و نجات کوهستان این سازمان نجات یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: فردی که در کوه‌های اطراف روستای دره کاشان دچار حادثه شده بودند با تلاش مامورین امدادو نجات کوهستان این سازمان نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «مجتبی ولی پناه» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان توسط یکی از بستگان وی درساعت ۲۲ تاریخ ۳۰ فروردین۹۳ مبنی برناپدیدشدن آقای خ. خیرخواه در ارتفاعات کوههای دره پریان مامورین امداد و نجات کوهستان این سازمان شامل ۷ مامور با تجهیزات امدادی و نجات به محل اعزام شدند.

ولی پناه افزود: خوشبختانه پس از جستجو، شخص که از لحاظ جسمی و روحی در وضعیت مطلوبی نبودند به پایین کوه انتقال و در اختیار عوامل اورژانس قرارداده شد.

وی از شهروندان گرامی خواست درصورت تمایل به صعود در ارتفاعات و کوه‌ها حتما با وسایل و تجهیزات کوهنوردی مناسب و شناخت مسیر وبه صورت گروهی اقدام نمایند تا ضمن حفظ سلا متی، دیگر شاهد مواردی از این دست نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز