خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم مدیریت آموز ش و پرورش کاشان:

۶۷ معلم نمونه استانی و منطقه ای شهرستان کاشان معرفی شدند

کد خبر : ۱۶۰۷۷۲

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم مدیریت آموز ش و پرورش کاشان، از معرفی ۶۶ معلم نمونه استانی و منطقه ای این شهرستان در سی امین خبر داد.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم مدیریت آموز ش و پرورش کاشان، از معرفی ۶۶ معلم نمونه استانی و منطقه‌ای این شهرستان در سی امین خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان «علیرضا فاضل دربندی» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: براساس مستندات و امتیازهای کسب شده، «عباس نوابی‌پور» و «سیدتقی سیدی» دو فرهنگی کاشانی هستند که به عنوان معلمان نمونه استان اصفهان معرفی شدند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: از مجموع ۳۰۰ پرونده تشکیل شده در ستاد معلم نمونه ۶۴ نفر دیگر از فرهنگیان به عنوان معلم نمونه شهرستانی انتخاب شده‌اند که در آیین روز معلم از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

وی، نمره ارزشیابی سالانه، تالیف و ترجمه، تولیدات آموزشی، اختراع و اکتشاف، تقدیر نامه، شرکت در همایش‌های علمی، کسب رتبه در مسابقات علمی، فرهنگی و هنری، کسب رتبه در جشنواره تدریس الگوهای روش تدریس برتراز جمله ملاک‌های انتخاب معلم نمونه عنوان کرد.

فاضل دربندی گفت: قهرمانی در مسابقات ورزشی، میزان تسلط به زبان‌های خارجی، مهارت در فناوری اطلاعات، گذراندن دوره‌های ضمن خدمت، رتبه ایثارگری نیز را از محورهای انتخاب معلمان نمونه در سال ۹۳ بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز