خبرگزاری کار ایران

نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس:

نمی توان پیشرفت های کاشان را با دعواهای کوچک متوقف کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۰۴۶

تاکنون هیچگونه مطلبی بین من و فرماندار کاشان نبوده و در کلیه موارد با هم هماهنگی و همکاری داشته ایم بعضی از رسانه ها نسبت به اختلاف بین نماینده با فرماندارشایعه سازی می کنند لذا نمی توان پیشرفت شهرستان کاشان را با دعواهای کوچولو متوقف کرد

ایلنا: نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: با توجه به اینکه تاکنون هیچگونه مطلبی بین من و فرماندار کاشان نبوده و در کلیه موارد با هم هماهنگی و همکاری داشته ایم بعضی از رسانه ها نسبت به اختلاف بین نماینده با فرماندارشایعه سازی می کنند؛ لذا نمی توان پیشرفت های کاشان را با دعواهای کوچک متوقف کرد.

به گزارش " ایلنا " در کاشان " عباسعلی منصوری آرانی " صبح امروز در اولین جلسه شورای اداری کاشان به ظرفیت های بالای علمی، فرهنگی و اقتصادی شهرستان اشاره کرد و گفت: چنین ظرفیتهایی موجب شده تا کاشان در ظرف شهرستان جا نگیرد و شایستگی استان شدن را داشته باشد.

منصوری با تاکید برعملیاتی نمودن نام گذاری سال جدید تحت عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در شهرستان کاشان گفت: همانطور که در بازارهای بین المللی، کشورمان تاکنون نقش مهمی را بازی کرده است درسال جدید نیز باید با فاصله گرفتن از منابع نفت در تولید ملی بیشتر تلاش کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان روان سازی رفع مشکلات صنعتگران و کار آفرینان را مورد تاکید قرارداد و گفت: در صورتی که معضل سرمایه گذاری در بخش صنعت و گردشگری شهرستان کاشان حل شود مشکلات بیکاری نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل تلاش همگانی مسئولین ادارات شهرستان کاشان را در جهت محرومیت زدایی دراین شهرستان مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به اینکه با اجرای مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها، مشکلات بیشتری برای محرومین این شهر به وجود خواهد آمد، مسئولان برای امید دادن به مردم تدابیر خاصی بیاندیشند.

وی گفت: تلاش مسئولین باید به گونه ای باشد که کمترین فشار به قشر آسیب پذیر جامعه وارد شود تا آرام آرام از این بحران عبور کنیم.

نماینده آران وبیدگل در مجلس از آغاز کلنگ زنی منطقه ویژه اقتصادی کاشان در سال حدید خبرداد و گفت: با توجه به اینکه اصفهان و یزد رقیبان ما در بندر خشک هستند باید هرچه زوتردر این جهت پیشرفت کنیم.

منصوری همچنین به کلنگ زنی عملیات اجرایی ذخیره سازی گاز در منطقه آبشیرن کاشان خبرداد و گفت: در حال حاضر ۲۰۰ نفر در منطقه آبشیرن جهت ذخیره سازی گاز آبشیرن مشغول فعالیت هستند.

وی به کمبود امکانات درمانی متناسب با جمعیت ۴۰۰ هزار نفری شهرستان کاشان و شهرهای اطراف اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان کاشان علاوه بر پوشش خدمات درمانی در خود این شهرستان شهرهای دلیجان، محلات، نراق، نطنز و بادرود را پوشش می دهد مسئولین وزارت بهداشت باید بودجه و یژه ای برای بیمارستانهای این شهرستان در بخش یهداشت و درمان اختصاص دهند.

منصوری تلاش کلیه مسولین اجرایی استان اصفهان درجهت رفع بحران آب در این استان را مورد تاکید قرارداد وگفت: اینجانب به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان تلاش کردم مدیریت اجرایی همسو استاندار اصفهان عملیاتی شود تا استاندار بتواند با کمترین تنش استان را مدیریت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز