خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان:

تشدید بازرسی ها رضایت مندی گردشگران شهرستان کاشان را در پی داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۵۰۱

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان از تشکیل کمیته نظارت، بازرسی تاسیسات و ابنیه تاریخی شهرستان به عنوان یکی از نقاط قوت ستاد خبر داد.

ایلنا: سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان از تشکیل کمیته نظارت، بازرسی تاسیسات و ابنیه تاریخی شهرستان به عنوان یکی از نقاط قوت ستاد خبر داد و برنامه ریزی جهت انجام بازرسی ها به صورت مدون و مستمر توسط این کمیته را در دو مرحله قبل از فعالیت ستاد نوروزی و در حین فعالیت ستاد در راستای بررسی وضعیت موجود واحدهای اقامتی و پذیرایی و نیز ابنیه تاریخی شهرستان و رفع نواقص احتمالی و بسترسازی مناسب پذیرش گردشگران و مسافران نوروزی دانست.

مهران سرمدیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان فعالیت ۱۲ روزه ستاد نوروزی، بدون هیچ گونه شکایت مکتوبی از موسسات گردشگری شهرستان کاشان را از نتایج مثبت این بازرسی ها ارزیابی نمود و همراهی و همکاری سایر ارگانها را در امر بازرسی و تحقق این نتیجه بسیار حائز اهمیت دانست.

وی افزود: شهرستان کاشان با بیش از۳۰ موسسه گردشگری و ۱۲۰۰ تخت اقامتی و تشدید نظارت بر نحوه عملکرد فعالیت ایشان در حال حاضر به ارائه خدمات مطلوب به مهمانان نوروزی می پردازد.

ناصحی پور مسئول گردشگری اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و کردشگری و مسئول کمیته نظارت و بازرسی تاسیسات گردشگری ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان با اعلام آمار اقامتی معادل ۸۶۶۹ نفر تا روز

۱۲/۱ / ۹۳ در قالب ۱۷ مجموعه اقامتی مدرن و سنتی شهرستان به نقش شهرداری کاشان به عنوان مسئول کمیته اسکان و پذیرایی در کمک به رفع نیازهای اقامتی گردشگران کاشان در قالب ساماندهی اسکان در خانه های استیجاری، مدارس، خوابگاه ها و حسینیه ها نیز اشاره نمود.

ناصحی پور، ضمن اشاره به نحوه انجام بازرسی ها به دو صورت انفرادی و نیز گشت های مشترک با حضور ادارات بهداشت، اماکن، تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت آمار بازرسی ها را از تاریخ ۲۹/۱۲ / ۹۲ تا۱۲ / ۱/۹۳ نود و هشت واحد اعلام نموده که حاصل این بازرسی ها۲۸ تذکر، ۱ اخطار، ۱ واحد معرفی به اداره تعزیرات بوده است.

ناصحی پور شناسایی و معرفی اشخاص حقیقی یا حقوقی که در این ایام بدون مجوز به فعالیت های گردشگری می پردازند را به اداره اماکن و نیز پاسخگویی به شکایات واصله گردشگران را از دیگر وظایفی دانست که برعهده کمیته مذکور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز