خبرگزاری کار ایران

در نوروز ۹۳؛

بوی بهار فاطمی در بام شهر کاشان می پیچد

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۹۸۷

برنامه های فرهنگی، مذهبی و هنری ویژه بهار فاطمی در پارک بزرگ شهر کاشان برگزار می شود / با توجه به نامگذاری سال به نام " اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی " برگزاری برنامه های فرهنگی حائز اهمیت است.

ایلنا: مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی - تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری برنامه های فرهنگی، مذهبی و هنری ویژه بهار فاطمی در پارک بزرگ شهر کاشان خبر داد.

حمیدرضا دهقانی در گفتگو با خبرنگارایلنا در کاشان با اعلام این مطلب اظهار داشت: در راستای نامگذاری سال جدید به نام " سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی " از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی و به مناسبت تقارن ایام فاطمیه با بهار ۹۳ و دارالمومنین بودن شهر مذهبی کاشان، برگزاری ویژه برنامه های مذهبی و فرهنگی در این شهرستان حائز اهمیت است.

وی، حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس همراه با خاطره گویی آنها، برگزاری مسابقات قرآنی، اهدا بسته های فرهنگی عیدی بهار فاطمی توسط این سازمان به صورت رایگان، بر پایی نمایشگاه کتاب و ایستگاه های نقاشی بهار فاطمی ویژه کودکان میهمانان نوروزی به مدت ۱۰ شب را از جمله برنامه های فرهنگی این سازمان در ویژه بهار فاطمی برشمرد.

به گفته ی وی، اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی که از نخستین روز فروردین ۹۳ در بام شهر کاشان برگزار می شود، بیانگر و معرف شهری با تمدن و پیشینه ای مذهبی و تاریخی است که مقدم گردشگران ومیهمانانش را توتیای چشمانش می کند.

مدیر روابط عمومی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، قرائت قرآن، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پخش صلوات خاصه امام رضا(ع)، مسابقات تفریحی ویژه کودکان و نونهالان، خطبه خوانی نهج البلاغه، مرشد خوانی و معرفی جاذبه های گردشگری کاشان را از دیگر برنامه های این ۱۰ شب برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز