خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی؛

پنجمین هم اندیشی فرهیختگان حوزه و دانشگاه در آران و بیدگل برگزار می شود

کد خبر : ۱۵۴۹۱۴

دبیر پنجمین همایش هم اندیشی فرهیختگان حوزه و دانشگاه در آران و بیدگل گفت: این همایش، صبح سه شنبه پنجم فروردین ماه، با شعار «فرهیختگان؛ طلایه داران عرصه اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی وهمت جهادی» و سخنرانی دکترسید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشوردر آران و بیدگل برگزار می شود.

ایلنا: دبیر پنجمین همایش هم اندیشی فرهیختگان حوزه و دانشگاه در آران و بیدگل گفت: این همایش، صبح سه شنبه پنجم فروردین ماه، با شعار «فرهیختگان؛ طلایه داران عرصه اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی وهمت جهادی» و سخنرانی دکترسید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشوردر آران و بیدگل برگزار می شود.
جواد دهقانی در گفتگو با خبرنگارایلنا در آران و بیدگل با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای منویات راهگشای مقام معظم رهبری، ‌ ولبیک به ندای معظم له جهت محقق کردن فرمایشات ایشان در خصوص سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ودر راستای تحقق منویات ایشان در پیام نوروزی، پنجمین هم اندیشی فرهیختگان حوزه و دانشگاه شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این همایش با شعار «فرهیختگان؛ طلایه داران عرصه اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی وهمت جهادی» از ساعت ۹ تا ۱۳سه شنبه پنجم فروردین ماه برگزار می شود، ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش، تعامل و بهره‌مندی هر چه شایسته تر مدیران با فرهیختگان و استفاده مطلوب از نظرات ارزشمند نخبگان و فرهیختگان در تصمیم‌سازی مسولان شهرستان می باشد.
به گفته دبیر پنجمین همایش هم اندیشی فرهیختگان حوزه و دانشگاه این آئین علمی - فرهنگی با حضور اندیشمندان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه شهرستان آران و بیدگل و سخنرانی دکترسید تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی کشورپیرامون " سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی " برگزار می‌شود.
دهقانی در ادامه ابراز کرد: در این مراسم امام جمعه شهرستان آران و بیدگل پیرامون " جایگاه علمی - فرهنگی شهرستان آران وبیدگل " سخنرانی خواهد داشت و در ادامه " دکتر عباسعلی منصوری " نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس نهم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با موضوع «نقش فرهیختگان در طلایه داری عرصه اقتصاد وفرهنگ» به ایراد سخن می‌پردازد.
دبیر پنجمین همایش هم اندیشی فرهیختگان حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: در بخش دوم این همایش " سرمایه گذاری در بخش صنعت کردشگری "، مبحثسخنرانی دکتر " سمیع الله حسینی مکارم " معاون توسعه و مدیریت سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به عنوان سخنران دیگر پنجمین هم اندیشی فرهیختگان حوزه و دانشگاه شهرستان آران و بیدگل خواهد بود.
دهقانی، ارائه گزارشی از تشکیل ستاد فرهیختگان وپژوهشگران شهرستان اران وبیدگل توسط دکتر مصطفی امیدی دبیر این ستاد، همچنین برپایی نمایشگاه دستاوردهای علمی –پژوهشی دانشگاهها وموسسات آموزش عالی شهرستان، انشار نشریه " فرهیختگان کویر " را از دیگر برنامه‌های این آئین علمی برشمرد و اذعان داشت: تجلیل از تنی چند از چهره های ماندگار و نام آوران عرصه های مختلف قرآنی، علمی –فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی بخش نهایی این نشست یکروزه نخبگان و فرهیختگان آران وبیدگلی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز