خبرگزاری کار ایران

موفقیت دانشجویان مهندسی برق دانشگاه کاشان در مسابقات منطقه‌ای رباتیک

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۴۱۷

مدیر پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان، از موفقیت و کسب رتبه برتر تیم رباتیک دانشکده مهندسی برق این دانشگاه در نخستین دوره مسابقات رباتیک منطقه ای خبر داد.

ایلنا: مدیر پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان، از موفقیت و کسب رتبه بر‌تر تیم رباتیک دانشکده مهندسی برق این دانشگاه در نخستین دوره مسابقات رباتیک منطقه‌ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، علیرضا فرجی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: تیم رباتیک رهجوی گمنام دانشکده مهندسی برق این دانشگاه دراولین دوره مسابقات رباتیک منطقه‌ای در بخش مسیریاب ساده با دو ربات خود به مقام اول و سوم دست یافتند.

وی افزود: این دوره مسابقات با حضور ۴۴ تیم در چهار رشته ی، ربات مسیریاب در دو بخش ساده و پیشرفته، ربات جنگجو در دو بخش سبک وزن و سنگین وزن، ربات نوریاب و ربات آتش نشان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز برگزار شد.

مدیر پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان، هاتف اطرشی(سرپرست)، محمدرضا رفیعی، ایمان غیاثی، یوسف نوری‌زاده را از اعضای تیم دانشجویی رباتیک دانشکده مهندسی برق دانشگاه کاشان ذکر کرد و اظهار داشت: مهندس اجتهد مشاوره و پژوهشکده دانشجویی دانشگاه کاشان حمایت مادی و معنوی این تیم را بر عهده داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز