خبرگزاری کار ایران

مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان خبرداد

گشایش بازارچه خیریه دانشجویی در دانشگاه کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۲۱

به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری بازارچه خیریه ویژه کمک رسانی به ایتام و کودکان سرطانی به همت کانون فرهنگی هلال احمر دانشگاه کاشان گشایش یافت.

ایلنا: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری بازارچه خیریه ویژه کمک رسانی به ایتام و کودکان سرطانی به همت کانون فرهنگی هلال احمر دانشگاه کاشان گشایش یافت.

به گزار خبرنگار " ایلنا " از کاشان کاشان، مدیر فرهنگی دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه آثار صنایع دستی و هنرهای سنتی مددجویان و توان یابان و هنرمندان کاشان ارائه شده است.

دکتر محمدرضا ذوقی، هدف از برگزاری این بازارچه را احیای سنت کمک به نیازمندان و حمایت از کودکان سرطانی ذکر کرد و افزود: محصولات این بازارچه خیریه شامل صنایع دستی و کارهای هنری دانشجویان است و درآمد حاصل از فروش این محصولات تماما برای کمک به نیازمندان در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این بازارچه همچنین غرفه ای از مواد خوراکی و غذایی نیز ارائه می شود.

وی، غرفه های مواد غذایی و خوراکی را از دیگر آثار ارائه شده در این بازارچه ذکر کرد و افزود: در این بازارچه همچنین غرفه های بازی های رایانه ای و فکری - ورزشی ارائه شده است.

این بازارچه تا چهاردهم اسفند ماه جاری برای بازدید علاقمندان در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه کاشان جنب دانشکده مهندسی دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز