خبرگزاری کار ایران

در مسابقات سوپر لیگ جوانان استان اصفهان؛

مقام قهرمانی به تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان رسید

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۱۳۶

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از کسب مقام قهرمانی تیم جوانان این سازمان در مسابقات سوپر لیگ جوانان استان اصفهان خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از کسب مقام قهرمانی تیم جوانان این سازمان در مسابقات سوپر لیگ جوانان استان اصفهان خبر داد.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در این دوره از مسابقات در مرحله نخست، ۴ گروه سه تیمی قرعه کشی شد که تیم جوانان سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با برتری در مقابل سپاهان گلپایگان و تساوی در مقابل استقلال نطنز به مرحله دوم صعود کرد.

به گفته وی، در این مرحله رقابت­‌ها تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری با برتری مقابل تیم‌های زرین شهر، فلاورجان و مبارکه به مرحله­ی نیمه نهایی صعود کرد که در مرحله نیمه نهایی نیز در مقابل استقلال نطنز با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید و به فینال مسابقات صعود کرد.

وی افزود: همچنین تیم سازمان در فینال مسابقات در مقابل سپاهان شهرضا با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسید و قهرمان مسابقات شد.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: سرپرست این دوره از رقابت‌ها بر عهده محمد مهدی اکبرزاده، سرمربی نادر مهربان نواز و مربی مجتبی مهربان نواز است.

گفتنی است: لیست بازیکنان تیم فوتبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان قهرمان مسابقات استان آقایان: مهرداد حجت‌نژاد، سید علی حسینی، علیرضا سهراب‌زاده، مهدی زائر کاظمینی، روح الله داوودی، مرتضی ولایتی، محمد دهقانی، احمد رضا رستمی، سید مهدی سیادتی، سیدرضا نبوی، سید محمد سیادتی، امیر محمد نسایی، رضا وزوانی، مسعود زائر کاظمینی، محمد رمضانی، رضا اخوان‌پور، حمید رضا شریفی، محمد طالبیان و حمید رضا گندمی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز