خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی سفید شهر:

همچنان به حل مسالمت آمیز حریم و مشکلات سفید شهر امیدواریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۷۲۴

در پی شایعه استعفای اعضای شورای اسلامی شهر سفید شهر در خصوص حل نشدن مشکلات این شهر خصوصا حریم شهر و همچنین مشکلاتی از قبیل آسفالت جاده سفید شهر به کاشان و کمر بندی، عدم ساخت اورژانس شبانه‌روزی و تخصیص اعتبار به آن، ایجاد صنایع کارگاهی و دامداری در اراضی کشاورزی، محمدرضا کریمی عضو شورای اسلامی این شهر این خبر را تکذیب کرد.

ایلنا: در پی شایعه استعفای اعضای شورای اسلامی شهر سفید شهر در خصوص حل نشدن مشکلات این شهر خصوصا حریم شهر و همچنین مشکلاتی از قبیل آسفالت جاده سفید شهر به کاشان و کمر بندی، عدم ساخت اورژانس شبانه‌روزی و تخصیص اعتبار به آن، ایجاد صنایع کارگاهی و دامداری در اراضی کشاورزی، محمدرضا کریمی عضو شورای اسلامی این شهر این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری سفید شهر «محمدرضا کریمی»؛ ضمن تکذیب استعفای اعضای این شورا اعلام کرد که شورای اسلامی شهر سفید شهر از مساله‌ای حریم بسیار نگران است و طی این چند ماه فشار زیادی را از طرف شهر وندان متحمل شده‌اند و به شدت به دنبال حل این موضوع اساسی بوده‌اند و ضمن پیگیری در پی ایجاد آرامش بین مردم نیز هستند.

وی افزود: مردم از عدم نتیجه گیری در طی این چند سال خسته شده‌اند که شهروندان پیشنهاداتی نگران کننده به اعضای شورای اسلامی ارائه می‌دهند. در این خصوص اعضای شورا مردم را به آرامش دعوت می‌نمایند، لیکن با عنایت به روابط خوب شورای اسلامی با مسئولین شهرستان به خصوص اعضای شورای اسلامی شهر آران و بیدگل و سرپرست فرمانداری شهرستان آران و بیدگل هنوز امید به حل مسالمت آمیز این موضوع داریم.

کریمی تصریج کرد: در صورت طولانی شدن این دوره، مسئولین در قبال بحران‌های به‌وجود آمده خود در این شهر پاسخگو هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز