خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال تاکنون صورت گرفت؛

تحقق ۱۰۳ درصدی درآمدهای حوزه گردشگری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۹۶

درآمد اداره گردشگری این سازمان از ابتدای سال تا کنون ۱۰۳ درصد محقق شده است.

ایلنا: مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: درآمد اداره گردشگری این سازمان از ابتدای سال تا کنون ۱۰۳ درصد محقق شده است.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب اظهار داشت: خانه‌های تاریخی تحت نظارت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و تورهای گردشگری برگزار شده توسط اداره گردشگری سازمان توانست نمره ۲۰ را به خود اختصاص دهد.

به گفته وی، اداره گردشگری در راستای فرهنگ سازی و معرفی هرچه بهتر بنا‌ها و آثار تاریخی کاشان تلاش ویژه‌ای داشته است.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان افزود: در راستای معرفی خانه‌های تاریخی برنامه ریزی تبلیغاتی ویژه‌ای صورت پذیرفت. بهره گیری متناوب از بیلبوردهای شهری در ایام سال به ویژه ایام نوروز، تهیه­‌ی تیزر و مستندهای معرفی خانه‌های تاریخی که توسط روابط عمومی سازمان اجرا شد کمک شایانی در کسب این درآمد‌ها داشته است.

مهدی نادعلی، برگزاری تورهای گردشگری به سراسر نقاط ایران با معرفی جاذبه‌های تاریخی آن، فراهم کردن روزهای خاطره انگیز و به یادماندنی برای خانواده‌های کاشانی و بستر سازی در راستای کسب اطلاعات بیشتر از آثار تاریخی کاشان را از دیگر برنامه‌های اداره گردشگری سازمان ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز