خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ایام اله دهه فجر:

برگزاری هفتاد و سومین کوهگشت خانوادگی در روستای خنب کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۶۵

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری هفتاد و سومین کوهگشت خانوادگی با مشارکت شرکت سیمان اسپندار کاشان در روستای خنب این شهرستان خبر داد.

ایلنا مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از برگزاری هفتاد و سومین کوهگشت خانوادگی با مشارکت شرکت سیمان اسپندار کاشان در روستای خنب این شهرستان خبر داد.

«مهدی نادعلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت ایام اله دهه فجر و پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی هفتاد و سومین کوهگشت خانوادگی جمعه ۱۸ بهمن ماه در روستای خنب کاشان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب شهروندان کاشانی در راستای برگزاری برنامه‌های ورزشی، کوهگشت‌ها، دشت گشت‌ها، مسابقات ورزشی و… توسط اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان کمک شایانی به فرهنگ سازی سلامت جسم و روان شهروندان شده است.

به گفته وی، حضور شهروندان کاشانی در برنامه‌های ورزشی و تفریحی همراه با امنیت، آسایش و در کنار هم بودن خانواده‌ها بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، هدف از برگزاری کوهگشت‌های خانوادگی را ترویج فرهنگ سلامت همراه با روحیه‌ای شاد و با نشاط در محیطی آرام، سالم و دور از هرگونه دغدغه فکری و کاری عنوان کرد.

نادعلی گفت: هفتاد و سومین کوهگشت خانوادگی با همکاری شرکت سیمان کویر «اسپندار‌» همراه با سرویس دهی رایگان سازمان اتوبوسرانی شهرداری و پذیرایی جمعه ۱۸ بهمن ماه در روستای خنب کاشان برگزار می‌شود.

روستای خنب در ۱۵ کیلومتری جنوب شرقی کاشان و در پشت باغ تاریخی فین و کنارگذر اتوبان کاشان – اصفهان – قم واقع شده که در تمام فصول سال به ویژه بهار، تابستان و مراسم گلابگیری پذیرای خیل عظیم گردشگران است و هم اکنون نیز در طول هفته بیش از پنج هزار نفر گردشگر و کوهنورد بعلت وجود جاذبه‌های طبیعی، ارتفاعات مناسب و زیارتی به این منطقه سفر می‌کنند.

این روستای زیبا، یکی ‌از روستاهای بسیار کهن و قدیمی بخش مرکزی کاشان است که در منطقه کوهستانی واقع شده و دارای جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی، گردشگری و زیارتی از جمله غار قدیمی مظفر، تنگه دیدنی دربند، سنگ قبرهای تاریخی و قدیمی، دو چشمه و قنات، درختان قطور گردو و بادام، زیارت حسنیه واقع در تنگه دیدنی دربند، محوطه تاریخی کفتارخون که از محوطه‌های دوران پارینه سنگی بوده و وجود مرقد امامزاده طاهر از نوادگان حضرت امام سجاد(ع) که در فهرست آثار ملی ثبت شده است است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز