خبرگزاری کار ایران

صبح امروز در کیلومتر ۴۰ کاشان به قم اتفاق افتاد؛

کشته و زخمی شدن ۲۷ نفر در تصادف اتوبوس و کامیون حامل افاغنه غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۰۸

ساعت ۴ و نیم بامداد امروز یک شنبه در کیلومتر ۴۰ کاشان به قم برخورد اتوبوس با کامیون افاغنه غیر مجاز که از یزد به طرف تهران درحال حرکت بود موجب کشته و زخمی شدن ۲۷ نفر ازا تباع افاغنه شد.

ایلنا: ساعت ۴ و نیم بامداد امروز یک شنبه در کیلومتر ۴۰ کاشان به قم برخورد اتوبوس با کامیون افاغنه غیر مجاز که از یزد به طرف تهران درحال حرکت بود موجب کشته و زخمی شدن ۲۷ نفر ازا تباع افاغنه شد.

«محمد حسین مکی» رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان گفت: بر اثر برخورد یک اتوبوس از پشت به کامیون حامل افاغنه غیر مجاز که به طرف قم درحال حرکت بودند موجب کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۲۶ نفر از اتباع افاغنه شد.

مکی با بیان اینکه تعداد ۲۲ نفر از زخمی شدگان در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شدند و ۵ نفر دیگر به قم اعزام شدند و در بین راه یکی از آن‌ها فوت کرد گفت: این حادثه ساعت ۴ و بیست دقیقه بامداد امروز در کیلومتر ۴۰ کاشان به طرف قم اتفاق افتاد.

مقدسیان مسئول بخش تصادفات اورژانس بیمارستان شهید بهشتی کاشان نیز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان گفت: از ۲۲ نفر زخمی که در بیمارستان بهشتی کاشان بستری هستند دو نفر به علت شکستگی دست و پا و دندان به اطاق عمل انتقال یافتند و دو نفر دیگر به علت وخیم بودن حالشان در بخش آی سی یو این بیمارستان برده شدند.

براساس گفته شاهدان محلی خارج شدن اتوبوس از ریل و حرکت در جهت مخالف و برخورد از پشت به کامیون حامل افاغنه غیر مجاز موجب این تصادف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز