خبرگزاری کار ایران

با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور؛

کلنگ احداثمصلای فاطمه الزهرا(س) قمصر به زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۸۲

با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نماینده ولی فقیه وامام جمعه کاشان، معاون استاندار وفرماندار و مسئولین ادارات ونهادهای دولتی صبح شنبه کلنگ احداثمصلای فاطمه الزهرا(س) پایتخب گل و گلاب ایران به زمین زده شد.

ایلنا: با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نماینده ولی فقیه وامام جمعه کاشان، معاون استاندار وفرماندار و مسئولین ادارات ونهادهای دولتی صبح شنبه کلنگ احداثمصلای فاطمه الزهرا(س) پایتخب گل و گلاب ایران به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقویˈ در آیین کلنگ زنی مصلایالزهرا(س) شهر قمصر طی سخنانانی تهدیدهای آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران را بی‌اثر دانست وگفت: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران هی ایران یکی از مهم‌ترین قدرت‌های تصمیم ساز در منطقه است تهدید‌هایش علیه کشورمان هبچ تاثیری ندارد.

وی با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی نمی‌تواند مانع پبشرفت کشورمان و آرمانهای انقلاب گردد اظهارداشت: به برکت خون شهدا و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچننان مقتدر‌تر از همیشه در برابر مستکبران جهان ایستاده است.

وی دهه فجر را طلوع نور امید، آزادگی و شهادت در کالبد جامعه ایران اسلامی دانست و افزود: فجرآفرینان در سال ۵۷ با اراده پولادین و قوی صحنه مقاومت و ایستادگی را حفظ کردند و حاکمیت اسلام را تحقق بخشیدند.

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه قرن‌ها سایه سنگین طاغوت بر مردم ایران حکمفرما بوده است، گفت: فریاد بیدارگری حضرت امام خمینی(ره) توده‌های رنج کشیده را به حرکت درآورد و سرانجام خورشید تابناک اسلام در سرزمین ایران طلوع کرد.

شایان ذکراست کلنگ احداثمصلای فاطمه الزهرا(س) شهر قمصر در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع شامل فضای شبستان، فضای فرهنگی و پارکینگ با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و استان اصفهان، رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، معاون استاندار و فرماندارکاشان، مسئولین ادارات و نهادهای دولتی، خیرین، شهردار و اعضای شورای اسلامی قمصر و حضور چشمگیر خانواده معظم شهدا و مردم شهر قمصر صبح شنبه در پایتخب گل و گلاب ایران به زمین زده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز