خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کاشان:

عاشوراییان از یزیدیان هراسی به خود راه نمی‌دهند

کد خبر : ۱۴۱۳۴۰

نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: ملت ایران، مسئولان نظام به ویژه مقام معظم رهبری همگی فرزندان عاشورا هستند و هیچگاه عاشوراییان از یزیدیان هراسی به خود راه نمی‌دهند.

ایلنا: نماینده ولی‌فقیه در کاشان گفت: ملت ایران، مسئولان نظام به ویژه مقام معظم رهبری همگی فرزندان عاشورا هستند و هیچگاه عاشوراییان از یزیدیان هراسی به خود راه نمی‌دهند.
به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: امام خمینی(ره) تمام هم و غم خود را برای دفاع از دین خدا معطوف کرد و زمانی که مشاهده کرد نظام فاسد شاهنشاهی دستخوش سیاست‌های آمریکا و اسراییل بوده و در حال آسیب‌رساندن به دین است به مقابله با طاغوت پرداخت.
وی با اشاره به سخنرانی‌های روشنگرانه امام راحل در خصوص تجاوزگری آمریکا و لزوم محو شدن اسراییل بیان داشت: در این شرایط بود که شاه از بیم به خطر افتادن تاج و تخت خود در صدد جدایی امام از امت خود برآمد و تصمیم به تبعید ایشان از ایران گرفت.
امام جمعه کاشان با تشریح مبارزه بنیانگذار انقلاب اسلامی در طول دوران تبعید در کشورهای مختلف و فعالیت‌های ایشان در حوزه نجف عنوان کرد: پیروزی نهضت امام راحل به معنای واقعی معجزه الهی بود و خداوند به بندگان خود نشان داد که چگونه در شرایطی که همه ابرقدرت‌ها حامی یک حکومت بوده اما باز مستضعفان پیروز نبرد میان حق و باطل هستند.
نمازی با بیان اینکه انقلاب اسلامی میراثگرانبهای امام راحل و هزاران شهید است گفت: وای به حال کسانی که بخواهند از انقلاب سوءاستفاده کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به سخنرانی دو پهلوی رئیس جمهور آمریکا در کنگره این کشور و مصاحبه تهدیدآمیز وزیر امور خارجه ایالات متحده تصریح کرد: این تهدیدها نشانه عجز است چراکه اگر دشمنان قادر به عملی کردن تهدیدات خود باشند هیچ‌گاه به شعار روی نمی‌آورند.
عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: ملت ایران، مسئولان نظام به ویژه مقام معظم رهبری همگی فرزندان عاشورا هستند و هیچگاه عاشوراییان از یزیدیان هراسی به خود راه نمی‌دهند.
نمازی همچنین با اشاره به پذیرش حوزه‌های علمیه در روزهای آینده خواستار حمایت خانواده‌ها و افراد متمکن از علاقه‌مندان به معارف اهل ‌بیت برای حضور در این مراکز پرورش علمای دین شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز