خبرگزاری کار ایران

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان:

برگزاری اولین دوره کلاس آموزش نجات غریق بانوان در دانشگاه کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۹۹

مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان، از برگزاری اولین دوره کلاس آموزش آزاد نجات غریق ویژه بانوان در مجموعه آبی آیینه دانشگاه خبر داد.

ایلنا: مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان، از برگزاری اولین دوره کلاس آموزش آزاد نجات غریق ویژه بانوان در مجموعه آبی آیینه دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «محمد رمضانی علوی» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: در این کلاس که نزدیک به بیست نفر از بانوان ثبت نام کرده‌اند؛ شرکت کنندگان ضمن کسب رکوردهای لازم در شنای سرعت، مهارت‌های ناجی‌گری را نیز فرا گرفته و آمادگی لازم برای شرکت در دوره نجات غریق را به دست می‌آورند.

وی با اشاره به کمبود تعداد ناجیان خانم در شهرستان، هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح علمی و عملی و افزایش تعداد ناجیان غریق ذکر کرد و افزود: برگزاری این دوره‌ها فرصت مناسبی است تا ضمن برطرف نمودن نیاز استخر‌های شهرستان، در دسترس بودن نیروی آماده به کار نیز فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: این کلاس از ابتدای بهمن ماه آغاز گردیده و به مدت ۶۰ ساعت زیر نظر مدرس فدراسیون نجات غریق ادامه می‌یابد.

گفتنی است مدیر مجموعه آبی آیینه در نظر دارد بعد از این کلاس آموزشی، دوره نجات را نیز زیر نظر فدارسیون نجات غریق در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز