خبرگزاری کار ایران

در نشست مسئولین ورزش روستایی کاشان صورت گرفت؛

آسیب‌شناسی گام‌های گذشته و برنامه‌ریزی برای جام دهه فجر روستائیان کاشان

کد خبر : ۱۳۶۷۲۹

هفتمین جلسه گردهمایی هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کاشان با مسئولین ورزش بانوان و آقایان روستا‌ها و بخش‌ها و شهرهای برزک - نیاسر - مرکزی - مشکات - قمصر - جوشقان - کامودر سالن کنفرانس شهید شکرریز کاشان برگزار شد.

ایلنا: هفتمین جلسه گردهمایی هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کاشان با مسئولین ورزش بانوان و آقایان روستا‌ها و بخش‌ها و شهرهای برزک - نیاسر - مرکزی - مشکات - قمصر - جوشقان - کامودر سالن کنفرانس شهید شکرریز کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان این گردهمایی که به همت هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کاشان با حضور رئیس داوران و کار‌شناسان و نمایندگان ورزشی(بانوان و آقایان) روستا‌ها و شهرهای کاشان عصر روز گذشته دوشنبه مورخ ۹۲/۱۰ / ۲۳ ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سالن کنفرانس شهید شکرریز کاشان برگزار شد، ابتدا رئیس هیئت ورزش روستایی به برنامهٔ مسابقات دهه فجر تحت عنوان جام فجر، عملکرد ورزشی در روستا‌ها و کشف استعدادهای ورزشی در بین ورزشکاران روستایی برای اعزام به لیگ‌های استانی و کشوری اشاره نمود.

علی افراشی ضمن اشاره نسیت به رسیدگی مشکلات روستا‌ها در خصوص ایاب و ذهاب آن‌ها خواستار توجه بیشتر مسئولین نسیت به مشکلات ورزشکاران روستایی شد.

وی همچنین، به احیا و کشف ورزش‌های بومی محلی در تمامی مناطق شهرستان کاشان و معرفی آن به استان و کشور اشاره نمود.

از نتایج قابل توجه این جلسه، بالا‌ترین عملکرد فعالیت ورزشی و آمار بیمهٔ ورزشی را از بین ۴۰ هیئت فعال در شهرستان کاشان، هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کاشان به خود اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز