خبرگزاری کار ایران

با عبور ۵۳ گل از خط دروازه‌ها در هفته اول؛

زنگ آغاز لیگ دسته دوم فوتسال روستایی شهرستان کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۷۲

زنگ آغاز هفته اول مسابقات فوتسال دسته دوم روستایی کاشان(جام فجر) با برگزاری ۶ دیدار و عبور ۵۳ گل از خط دروازه‌ها به صدا درآمد.

ایلنا: زنگ آغاز هفته اول مسابقات فوتسال دسته دوم روستایی کاشان(جام فجر) با برگزاری ۶ دیدار و عبور ۵۳ گل از خط دروازه‌ها به صدا درآمد.

به گزارش ایلنا، رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کاشان گفت: در هفته اول روستای ازوار و باریکرسف به نتیجه مساوی ۳-۳ رضایت دادند. تیم فوتسال آرنجن ۷ - ۲ بر روستای علوی غلبه کرد. برزآباد با نتیجه ۵-۳ مقابل قهرود به برتری رسید. چالقره در دیداری پرگل ۱۰ بر ۶ برابر آب شیرین به پیروزی دست یافت. تتماج ۷-۱ اسحاق آباد را از پیش رو برداشت و تیم فوتسال آزران با نتیجه پرگل ۶-۰ برابر خرمدشت به یک پیروزی شیرین رسید.

«سید علی افراشی» در حاشیه برگزای هفته اول این مسابقات در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با ابراز رضایت از انجام این دوره از لیگ فوتسال روستایی آقایان در سطح شهرستان کاشان گفت: هدف از راه اندازی لیگ دسته دوم فوتسال روستایی، کشف استعدادهای پنهان فوتسال و دور مانده از لیگ دسته یک فوتسال روستایی است و به میدان آوردن همهٔ پتانسیل ورزشکاران این رشته در سطح روستاهای شهرستان کاشان از اهداف مهم هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کاشان است.

افراشی ابراز امیدواری کرد با اتمام این مسابقات و همچنین مسابقات لیگ دسته اول فوتسال روستایی کاشان، این شهرستان بتواند تیمی خوب و منسجل از فوتبالیست‌های روستایی را برای شرکت در مسابقات استانی و کشوری این رشته آماده و مهیا کند.

لازم به ذکر است که این مسابقات توسط محمد مرادی(مسئول کمیته فوتسال هیئت ورزش روستایی) و سید ماشاله طالبیان(مسئول برگزاری مسابقات) جمعه‌ها هر هفته از ساعت ۸ تا ۱۴ در سالن امیرکبیر برگزار می‌گردد که تا دهم اسفندماه ادامه دارد. داوری این مسابقات را اصغر فاتحی(رئیس کمیته داوران) – اکبرعظیمی - اصغر غلامحسینی - محسن کهنه چی - محسن بختیاری - مهدی آقاجانی و ناصحی بر عهده داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز