خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری کاشان خبر داد:

مرگ خاموش یک نفر از اتباع افعانستان در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۴۴

بی توجهی به اصول ایمنی و هشدارهای سازمان آتش نشانی مسمومیت و مرگ خاموش یکنفر را در منزل مسکونی در خیابان آیت اله یثربی کاشان در پی داشت.

ایلنا: بی‌توجهی به اصول ایمنی و هشدارهای سازمان آتش نشانی مسمومیت و مرگ خاموش یک‌نفر را در منزل مسکونی در خیابان آیت اله یثربی در پی داشت.

مسئول روابط عمومی سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا درکاشان با اعلام این خبر گفت:، در پی اطلاع رسانی شهروندان کاشانی به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مسمومیت دو کارگر افغانی در منزل مسکونی در خیابان آیت‌الله یثربی، کوچه شهید حاجی جعفری، ستاد فرماندهی آتش نشانی کاشان ساعت ۷:۱۳ امروز جمعه ۲۰ / ۱۰ / ۹۲ آتش نشانان ایستگاه ۴ رابه محل حادثه اعزام کرد.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی در این زمینه اظهار داشت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دو نفر بی‌حال و بی‌رمق مشاهده می‌شد که امدادگران بی‌درنگ درب و پنجره را باز کرده و علائم حیاتی دو کارگر را بررسی کردند که بنا به اظهار عوامل اورژانس یکی از آنان بر اثر استنشاق گاز مونواکسیدکربن و مسمومیت شدید جان خود را از دست داده بود و دیگری توسط امدادگران اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.
روح اله فدایی خاطر نشان کرد: استفاده از پلوپز درون فضای بسته اتاق و خارج نشدن هوا این حادثه را رقم زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز