خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل:

دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۸۰

دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل بر اساس ضوابط اعلام شده از سوی سازمان مرکزی در نیم سال دوم سال تحصیلی۹۳-۹۲ در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشجو می پذیرد

ایلنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل بر اساس ضوابط اعلام شده از سوی سازمان مرکزی در نیم سال دوم سال تحصیلی۹۳-۹۲ در مقاطع تحصیلی کاردانی و کار‌شناسی بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

«مصطفی امیدی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل با بیان خبرفوق گفت: داوطلبان ادامه تحصیل جهت نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ مرکز آران و بیدگل در مقاطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته نیمه از ۱۶دی ماه ۹۲ با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس www. azmoon. org نسبت به ثبت نام رشته موردنظر اقدام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل ادامه داد: این مرکز دانشگاهی در رشته‌های نساجی، کامپیو‌تر، حسابداری و الکترونیک در مقطع کاردانی پیوسته و در رشته‌های معماری، حسابداری و الکترونیک در مقطع کاردانی ناپیوسته بدون آزمون ورودی برای نیمسال دوم تحصیلی۹۳-۱۳۹۲ دانشجو می‌پذیرد.

امیدی تصریح نمود: ۲۵ هکتار زمین برای ساخت ساختمان آموزشی و اداری این مرکز اختصاص یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل با اشاره به اینکه این قطعه زمین با همکاری شهرداری و شورای شهر آران و بیدگل در مجاورت بیمارستان در حال ساخت ثامن الحجج(ع) به دانشگاه آزاد واگذار شده است افزود: با تشکیل کمیته عمرانی این مرکز دانشگاهی، نقشه نهایی ساخت سایت جامع این دانشگاه تهیه و برای تایید نهایی به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: با موافقت‌های صورت گرفته، امید است با اتمام ساخت فضای آموزشی این مرکز برای اولین بار در منطقه شمال استان اصفهان امکان جذب دانشجویان در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در این مرکز فراهم شود.

امیدی گفت: اکنون با مساعدت اداره آموزش و پرورش ساختمان یکی از مدارس شهرستان در اختیار دانشگاه آزاد آران و بیدگل قرار گرفته و از ترم آینده مجموعه اداری و کلاس‌های این مرکز به مکان جدید منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مرکز از مهر سال ۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: ۲۰۰ دانشجو در رشته‌های حسابداری، کامپیو‌تر و معماری در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز