خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفا کاشان در نشست خبری عنوان کرد:

رویکرد جدید آبفای کاشان استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و غیر دولتی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۷۵

رویکرد جدید شرکت‌های آب و فاضلاب استفاده از مشارکت‌های بخش خصوصی در تسریع و تسهیل پروژه‌های صنعت آب و فاضلاب است.

ایلنا: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفای کاشان در نشست خبری که روز گذشته به مناسبت سالروز تأسیس شرکت‌های آب و فاضلاب در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد گفت: رویکرد جدید شرکت‌های آب و فاضلاب استفاده از مشارکت‌های بخش خصوصی در تسریع و تسهیل پروژه‌های صنعت آب و فاضلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «محمد رضا اسدی» با اعلام این مطلب گفت: سه دهه از تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب می‌گذرد. اگر دهه اول را توسعه کمی و دهه دوم را توسعه کیفی و کمی شرکت‌های آب و فاضلاب بنامیم امروز با وجود نیازهای جدید و تکنولوژی‌های نوین رویکرد آبفا تغییر کرده است.

وی تأکید کرد: امروز دیگر به شکل سنتی نمی‌توانیم نیازهای روبه فزون شهروندان را در توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهری و خدمات رسانی بیشتر پاسخ دهیم.

اسدی توجه به هوشمندسازی شبکه را یکی از دستاوردهای تکنولوژی‌های نوین نام برد و گفت: شبکه‌های تله متری و مواردی از این دست ابزار بسیار مفید برای خدمات بهتر و موثر‌تر به مردم در اختیار مدیران آب و فاضلاب قرار داده است.

مدیرعامل آبفا با بیان اینکه اعتبارات دولتی بسیار کاهش یافته است یادآور شد: تخصیص اعتبار استانی امسال شرکت آب و فاضلاب کاشان ۵ / ۳ درصد است که بسیار کمتر از سال‌های گذشته می‌باشد و نشان از آن دارد که نمی‌توانیم روی اعتبارات دولتی حساب باز کنیم.

رئیس هیئت مدیره آبفای کاشان افزود: به همین جهت رویکرد شرکت‌های آب و فاضلاب در دهه سوم تشکیل توجه به مشارکت و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است.

اسدی با بیان اینکه سرمایه گذاری در صنعت آب و فاضلاب می‌تواند جذابیت زیادی برای سرمایه گذاران داشته باشد اذعان داشت: سرمایه گذاری در صنعت آب و فاضلاب هم مزد است و هم منت

وی گفت: دولت سرمایه و سود سرمایه گذاری در صنعت آب و فاضلاب را تضمین نموده و از جهتی هر اقدامی در این حوزه با توجه به اینکه با مهم‌ترین نیازهای مردم در ارتباط است از ارزش معنوی بالایی برخوردار است.

این مقام مسئول نقش رسانه‌های را در فرهنگ سازی و اطلاع رسانی جلب مشارکت‌های مردمی در صنعت آب و فاضلاب با اهمیت توصیف کرد و یادآور شد: رسانه‌های با عملکرد خود در گذشته ثابت کرده‌اند می‌توانند قدم‌های موثر و مفید در برجسته کردن مشکلات و رفع آن بردارند.

وی با اشاره به بحران آب در دشت کاشان تصریح کرد: اطلاع رسانی رسانه در زمینه بحران آب در دشت کاشان به خوبی باعثشد که این موضوع مهم برای مردم و مسئولین تبیین و تشریح شود.

اسدی پروژه آب شیرین کن ابوزیدآباد را به عنوان نمونه موفقی از سرمایه گذاری بخش خصوصی در این حوزه نام برد گفت: این پروژه هم مشکل مردم را در زمینه آب حل نموده و همچنین برای سرمایه گذار سوددهی داشته است.

مدیرعامل آبفای کاشان ابراز امیدواری کرده با مشارکت مردمی و کمک دولت و مسئولین بتوانم قدم‌های بیشتری در توسعه زیرساخت‌های شهر و خدمتگزاری بیشتر به مردم برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز