خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان خبر داد:

تعطیلی سه شرکت خدمات مسافرتی فاقد مجوز در کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۷۷

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از برخورد با موسساتی که بدون اخذ مجوز های لازم به ارائه خدمات به گردشگران، مسافران و شهروندان کاشانی می پردازند، خبر داد.

ایلنا: سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از برخورد با موسساتی که بدون اخذ مجوز‌های لازم به ارائه خدمات به گردشگران، مسافران و شهروندان کاشانی می‌پردازند، خبر داد.

مهران سرمدیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان بیا اعلام این خبر ضمن هشدار به افرادی که در اماکن عمومی و شخصی در قالب و عناوین گردشگری به صورت غیر مجاز به خدمات دهی به گردشگران و مسافران مشغولند، جدیت در برخورد با فعالیت آن‌ها را یکی از وظایف حوزه گردشگری این اداره دانست و در ادامه از کسانی که علاقمند به اشتغال در این زمینه هستند دعوت نمود تا با مراجعه به اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان به اخذ مجوز‌های لازم اقدام نمایند.

مهران سرمدیان، برخورد با اینگونه موسسات را در راستای اجرای قانون و به استناد به ماده ۳ آیین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفا‌تر خدمات مسافرتی و جهانگردی و زیارتی مصوب ۲۷ / ۳ / ۸۰ و نیز ماده ۲۴ آیین نامه ایجاد اصلاح تکمیل، درجه بندی و نرخ گذاری تاسیسات گردشگری و نظارت بر فعالیت آن‌ها مصوب ۱۳ / ۲ / ۶۸ هیئت وزیران عنوان نمود.

سرپرست اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان، تعطیلی ۳ شرکت پس از دریافت مهلت ۱۰ روز از طرف اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی که به ارائه خدمات مسافرتی به شهروندان می‌پرداختند ونیز صدور اخطاریه برای ۲ شخص که در سطح شهرستان به فعالیت در زمینه اجاره منازل شخصی به مسافران مشغول بودند را از نتایج این بازرسی‌ها دانست.

ناصحی‌پور مسئول گردشگری اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان از شهروندان و نیز گردشگران محترم تقاضا نمود با توجه به وجود افراد سود جو در صنوف مختلف، برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده در عناوین و نیز اخذ بالا‌ترین سطح کیفی و کمی خدمات به مراکزی که دارای مجوز هستند مراجعه نموده و از خرید بسته‌های سفر و یا رزرو مکان از افراد و سیا شرکت‌هایی که دارای مجوز نیستند جداً خودداری نمایند.

وی اضافه کرد: که در حال حاضر ۱۵ واحد اقامتی و پذیرایی و ۱۳ دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و ۱ سفره خانه در شهرستان کاشان دارای مجوز بوده که هموطنان و شهر وندان محترم می‌توانند لیست اسامی و سایر مشخصات این واحد‌ها را از طریق مراجعه به سایت رسمی اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان(kashancht. ir;) کسب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز