خبرگزاری کار ایران

با معرفی بازی‌های سنتی انجام می‌شود:

احیای بازی‌های بومی محلی در مدارس کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۱۹

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان کاشان، از احیاء بازی‌های بومی محلی در مدارس این شهرستان خبر داد.

ایلنا: رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان کاشان، از احیاء بازی‌های بومی محلی در مدارس این شهرستان خبر داد.

«سید علی افراشی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب، استعدادیابی دانش آموزان دررده‌های سنی مختلف، شناخت هرچه بهترآن‌ها با بازی‌های بومی محلی و بازگرداندن بازی‌های فراموش شده دوران کودکی را از مهم‌ترین اهداف بازی‌های بومی محلی در مدارس برشمرد.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی داوری و مربیگری در کاشان در راستای پروش دادن مربیان مجرب خواهد بود که بتوانند در مدارس شهرستان به آموزش و استعدادیابی دانش آموزان بپردازند.

به گفته وی، بحث‌ها و گفتگوهایی که پیرامون احیاء بازی‌های بومی محلی در مدارس مطرح شد، با حضور آقایان علی صفایی دبیر هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان، نصراله احدی رئیس کمیته طناب کشی استان اصفهان، علی صفری مربی تیم منتخب استان اصفهان، حسین حنطه‌ای رئیس آموزش و پرورش وسید احمد افراشی معاون پرورشی و تربیت بدنی در دبیرستان صفاری کاشان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز